Scheid namen met een komma.
Zit nog steeds te denken. Mag niet op zondag van m'n ouders dus dan is t wel een duur grapje voor 2 dagen, maarja. Ik wil wel graag. :+
Ja, die gratis bundel zie ik bij de W880i ook staan. Op zich wel netjes. Alleen is het volgens mij wel zo dat de ontvangst met Orange hier in de...
Daar is hij ook 25,- per maand (5 euro korting per maand op het 30 euro abbo) En dan heb je 225 belminuten of 450 smsjes. Dat is wel aardig. :+...
Ik zit nu te kijken naar de Sony Ericsson W880i. Ik vraag me alleen af of de knopjes niet een beetje te klein zijn? Bij KPN is een abbo 25,- per...
Ah, oké, dat is inderdaad dan wel iets om op te letten. :+ Ik zit zelf nu te kijken naar de nieuwere Sony Ericsson's, maar er zijn als ik het goed...
Nouja, ik zou het wel tof vinden als ik bijvoorbeeld gewoon een aflevering van Lost ofzo op m'n mobiel kan kijken :+. Foto's en filmpjes maken is wel...
Ik ga zelf ook kijken voor een nieuwe mobiel met abbo.. Maximaal 25,- per maand ongeveer, mag iets meer zijn. Ik heb er helemaal geen verstand van...
[spoiler]
Titel: The Prestige Genre: Drama/Fantasy/Thriller Cast: Hugh Jackman, Christian Bale, Michael Caine e.a. Plot: Alfred Border & Robert Angier...
Nouja, ik zal het kort houden: ik ben zelf nooit gepest en heb nooit gepest. Ik zou misschien wel een pestobject kunnen zijn als ik niet zo'n grote...
Guh, dat ik dit topic nog niet eerder heb gezien. Bijna alle bands waar ik naar luister vallen wel onder dit kopje. ^^ Arctic Monkeys, Franz...
Dat het vorige topic van The Walrus nog helemaal niet klaar was en dus nog een staartje zou krijgen was wel duidelijk. Voor de mensen die geen zin...
Dude? Hij had het niet tegen jou. /edit: Oh, wacht, enigszins wel dus, aangezien je je bij die ander aansloot.
Ik was er niet bij, dus ik zal het nooit zeker weten. Het enige wat ik weet is dat jullie zeggen dat hij het gepost heeft, en The Walrus zegt van...
Jordo komt hier met een post aan die mijns inziens best wel terecht is. Ik vraag me af of het niet makkelijk is om zijn reactie op zo'n manier af te...
Mag jouw mond dicht? Je sollicitatie wordt zometeen wel erg overduidelijk. _o/ En voor de rest heb ik ook geen zin meer in de discussie. Het werkt...
Alleen gaat het nu niet om twee x dezelfde dingen, toch? Of is hij de vorige x ook om deze redenen geband? Ach, kom op. The Walrus was cynisch en...
Zoals nu, alleen als iemand eenmaal geband is geweest moet er met een schone lei begonnen worden en moeten er niet telkens oude koeien uit de sloot...
..wordt er vervolgens net zolang gewacht totdat de aanleiding zogenaamd groot genoeg is om levenslang te geven?
Lijkt me een goede reden om na zo'n lange tijd eens te kijken of er wat verbeteringen nodig zijn. Ik heb The Walrus in zijn periode voor zijn ban...