Scheid namen met een komma.
Die ava heb ik gemaakt \o/ :+ Leuke ep, interessant, maar niet echt spannend enzo. Bij The Nine bne ik trouwens na episode drie al afgehaakt. :/
Omg.. Ben ik nu zo vreemd? *Schreeuwde bij ieder bekend gezicht* 8)
Ja, inderdaad, ik werd er ook een beetje bang van. Na dat fiasco op het acht uurjournaal van vorig jaar waar ik nogal nadrukkelijk in beeld kwam aan...
Mirik/Hordo/Jorrit waarschijnlijk. :)
Die was er alleen op vrijdag. :+ En ik zag je dus inderdaad staan bij de Kebab. \o/
Als jij het was stond je iig vlak achter Freeloader en mij. ^^
Ach, ik vond het nog best relaxt hoor. Ik zou het niet erg vinden als ik zo'n tv thuis had staan. :+ En ik ben nog wel zo gegroeid! 8)
Feauteaux! En wij stonden dan nog niet eens een béétje vooraan.. [IMG] GoW @ xbwstand [IMG] Ianthe & Merel [IMG] Hordo teh laptoppert [IMG]...
Ik ook niet, ik heb alleen een beetje op de bekende namen gelet eigenlijk, en dan van mensen waarvan ik wel eens foto's heb gezien. :$ Trouwens,...
Jaja, is goed hoor. :+ Ik zag Stefan trouwens volgens mij nog op het station bij zo'n Kebabzaak. 8)
3, inderdaad. Ik 12, jij 9. :D
Tuulk niet. Was bangmakerij tegenover hen. Doe nou meeeee! Dat was wel heel stiekem dan. 3)
Jup 8) Laat Lt_Mezz het maar niet horen. :+ Lol.. Een vreemd dansje.. *Denkt* Misschien toen we PimPamPet deden ofzo? 8)
Omg, Falcon en Wessiej, volgend jaar mogen jullie me aanspreken hoor. 8) En dat meisje was Miekje. :+
:'| Zie jewel, Elbert (Freeloader) en ik zaten al de hele tijd.. "Hmmm.. Zouden hier nog mensen van xbw tussen staan?" Ja dus. :+ Karf: Erm.. Was...
Dan spreek je me ook niet even aan ofzo.. :+
Ja, inderdaad. Nouja, het was niet zo heel erg bijzonder, maar ik had ook niet echt anders verwacht.. Beetje rondgelopen (een half uurtje ofzo)...
Over een een klein half uurtje ga ik ook maar eens richting dorp om nog even te pinnen en bij de AH langs te gaan, en daarna met de trein. \o/
Tsss.. Jammer.. :(
Ben je er morgen ook? :D Is er iig iemand die kleiner is dan ik. :+ Ik weet hoe het voelt hoor.. *aai*