Scheid namen met een komma.
je kunt alleen met de speler achter en voor je op de baan praten.
Gamen ruled :) Ik wist het al, maarja die gasten moeten toch iets de schuld geven van dat aantal moordenaars? Je bent er nog? _O_
Jim is echt evil!
Ik gheb geen idee. Het enige wat ik gehad heb is dat bij de Assault Rifle mijn kogels uit de rechthoek van het scherm kwamen in plaats van uit de...
Re: Re: Re: Green Mile wel als ie geen nieuwe cookie krijgt als ie opnieuw inlogged.
:p :) *aait* Zeker goede actie dit..
Gewoon je zegt tegen je vriend met welk e-mail adres je je gaat aanmelden. je vriend vult zio'n formulier in stuurt het op en daarna meld jij je aan...
Thanks for the heads-up! *frontpaged*
ik ga echt huilen als msn plus voor 6 komt. nog meer kleurige naampjes, echt onzin. Microsoft snel reachtzaak aanspannen tegen die dude
En XBW dan? :'( Ik ga ook een paar dagjes uit, misschien weekje weg, moet nog maar even kijken. Ik ga in ieder geval niet vaak naar het strand,...
Er bestaat een USB adapter waarmee je de xbox controller op je pc kunt aansluiten.
inderdaad ik wist niet meer wat ik moest doen... ik ben nog veel te emotioneel om erover te praten :'(!!!!!
Kwalitatief is de PU duidelijk beter dan de GQ imho. GQ doet aan als een televisiegids die elk moment uit elkaar valt. Daarnaast zit er geen...
ik heb geen SP en bij mij doet ie het prima
Ja zometeen wil ie dat niet. Andere OS oid, dan moet je dat zo doen. sim-pel
Echt raar. Mensen lopen wel met levensgrote Nike, Umbro, Spelersshirtjes, band logo's op hun borst maar een Xbox logo is dan weer fanboy? en dan zou...
waarom? ik ergerde me ernstig aan dat domme programma.. iedereen met die domme irritante kleurtjes van 500 letter codes.. echt zwaar irritant. Ben...
[img] eigen smilies maken roxors!!!!
_O_ _O_ _O_
Das Miriks ding... weenie wat er aan de hand is.