Scheid namen met een komma.
Jup, deel 1.
Vanavond een hele tijd bij een fucking goede piloot gunner mogen spelen, niet normaal hoe goed hij kon vliegen. <3 Met de Viper aardig wat kills...
Dat vind ik ook een erg stom iets, juist die knife zou gewoon moeten werken. Hoop dat ze dat fixen. @ dat tweede, dan was je denk ik nog erg in...
Ik zat net even naar de maps van BC1 en BC2 te kijken en daar zitten imo erg sterke maps bij inderdaad. Oasis en Harvest Day als klassiekers, maar...
Wordt weer genieten vanavond. *)
Yellow toch _O-
Zo'n standalone DLC als Vietnam was meer z'n geld waard idd, gewoon met compleet nieuwe maps etc. Hoop dan ook dat de volgende DLC ook zoiets word.
Wat een wanprestatie gisteren _O-
Rush: Noshar Canals defender en Wake Island defender. Conquest: weet alleen Wake Island (USMC), daar heet de AA LAV-AD.
Komt inderdaad geregeld voor, dan wil dat team voor de 3e en worden ze gecounterd waardoor allebei de spawns eigenlijk in bezit zijn van de...
Als je in de metro spawnt kun je juist sneller B veroveren imo. Heb ff een co-op vraagje: ik wil met mijn broertje de Bullseye achievement...
Als je met wat maten speelt is het inderdaad even zoeken naar een 'lege' server. Zowat alles is 23/24 in de avonduren.
Je bedoelt zoeken via 'Quick Match'? Ik denk dat het ingedeeld word via Trueskill niveau, maar soms kun je hier zeer je twijfels bij trekken...
Ik zit in het zelfde dilemma; ik wil ook graag een iPad maar ik heb voor mezelf besloten dat ik gewoon wacht op de iPad 3. Je weet inderdaad nooit...
Nerazzuri invullen jij! http://www.vi.nl/Interactief/VI-Animatie-Quizzen/Milanese-Derby-Quiz-derby-della-Madonnina.htm
Lieten ze ook in dat filmpje zien, die balken zijn dus helemaal weg inderdaad, zodat je niet kan weten of je nu gesnapt bent of niet. :)
Dacht hetzelfde. :9
Nope helaas niet.
Dubstep is een muziekgenre. :9