Scheid namen met een komma.
vind ik ook..............en daarna pakken we meteen alle ferrari's aan,de porsches,de masserati's en alles zo'n beetje wat harder kan dan de maximaal...
ik ben net zo grappig als dat ik bescheiden ben.....kon je het toch niet laten he haha. ik had je slimmer gevonden als je uit je hoofd wist wat...
ik durf er bijna geld op te zetten dat de grootste schreeuwerds hier nog nooit in een situatie betrokken zijn geweest die ook maar een klein beetje...
ik hoor uit betrouwbare bronnen dat gisterenavond de bloemen bij dat halve mausoleum weg zijn gehaald door "vreemden". 't lijkt mij vrij wijs voor...
lol veel plezier tipje.....en je weet het .....denk om je rug haha.
er is dus inmiddels meer over deze kwestie bekend heb ik begrepen.....daar er ook steeds meer bagger naarboven komt over onze troetelmarrokaan ali....
en dan weer even snel iets over het slachtoffer,de harde werker,de goede jongen met grootse toekomst,de lieverd van de buurt en vriend der vrienden....
ff iets "snels" over de uitlatingen hier wat eventueel rascisme mee zou brengen. iedereen mag zijn zegje doen,dat is je goed recht en jouw mening....
nou nou....wat een reacties...ben ik ff een beetje werken en hatsee 12 pagina's vol met hartverscheurende reacties :+ ik heb alles gelezen en heb...
er is nog niks bekend over deze kwestie en daarom gaan ze zelfs nu nog uit van een gewoon verkeersongeval. wat de eventuele opzet geweest zou...
dit komt nu net....(want ik maak deze topic ook zojuist)...van de website van "de telegraaf" af. zijn er nieuwe wetenswaardigheden dan zal de...
nou nou...dat het hier nog niet stond zeg...meestal zijn ze er als de kippen bij. gistrerenavond in amsterdam oost(hoorde het al toen ik aan het...
tis een tijd geleden dat ik met een crossertje gespeeld heb. laatste keer was op tenerife toen had ik een 125 cc tweetakt snorvlieg yamaha...
lol de dvd op zijn kop neer zetten of andersom :+ dan word het wellicht een ingang. flauw he.......je kan hier idd niks mee. je heb een...
folders?
ik ben wel anders zo begonnen pimmy..........emiel de schlemiel ratelband is begonnen als patatsnijder en heeft zich tot mulitmiljonair weten te...
voor 400 doet hij hem ook weg hoor pimmy whahaha :+ de onderhandelingsgeest van beuk komt weer boven :)
lol dan slaan we 2 vliegen in een klap......wellicht heeft tipex er wel belang bij om zijn denon te verkopen met de tijd zodat jij een hele...
weet niet wat je nu gebruikt kerel??? hou het gewoon bij een merk......ik doe echt alles met ixos tegenwoordig zowel speaker als interconnects en...
zeker netjes....meer dan 10%...keurig. denk om je rug als je hem straks uit de doos moet halen hahahaha. :)