Scheid namen met een komma.
Ik ben eigenlijk best te vrede met dit alles. Ik vind de wager mode een interessante toevoeging. Het lijkt me dat het erg verslavend en leuk kan...
Het is vet. Het is heerlijk om eerst je boost te gebruiken om daarna een summersault kick (oid) te doen. Vervolgens schiet je in slo-mo tegenstanders...
Wintertijd gaat pas 31 oktober in.
Maar jij zei reveal, dus daarom zei ik dat '';)''. Niet aanvallend bedoelt verder, maar gewoon om misverstanden te voorkomen. Mee eens. Een spel...
Nog nooit die hele grote laser zien voorbij komen? Waarom krijg ik dat wel? Ik vind de baas makkelijk, maar alleen door de laser ga ik dood...:F:
De MP reveal is er nog niet. Wel een MP teaser. In ieder geval, hoe meer mensen het spel testen, hoe groter de kans dat er meer(dere) bugs eruit...
Ik heb het over de one-hit K.O. laser:o. Als die je raakt, ben je gelijk dood.
Is het je al gelukt om de baas te verslaan? Ik kom telkens ver, maar dan raakt die laser me een klein beetje en ben ik dood.
Maar die 'megalaser' van de eindbaas is hinderlijk. In 1x dood...
De full MP reveal is op 1 Sept. Is er eigenlijk dan een demo aangekondigd (ik volg het BO topic niet zo erg)?
Ik heb nog nooit me naam hier veranderd. Van waar die vraag?
47 euro en 65 cent is de exacte prijs, niet 44 euro.
Endless Horizon 703788
De playstation 3 is de mainplatform van Vanquish. Ik denk dat je moet wachten tot reviews/tests voor de verschillen. Ik hoop IIG niet zo'n situatie...
Hardened Edition en Prestige zijn inmiddels te kopen bij MO, voor die mensen die het graag willen.
Morgen pas. Het is nog geen 1 September.
Er zijn grote geruchten dat deel 2 van CS een versie op de arcade is met de exclusive console characters en DLC characters. Ook zijn er wat dingen...
Hazama_O_. Heerlijk om mee te spelen.
Hoe wil jij zonder de bat-launcher/line-launcher/ofhoehetookheet verder komen in het spel? Je hebt echt wel bepaalde items nodig om belangrijke...
Ja. Het is niet alleen voor Batman fans. Het is van zich zelf een hele goede/sterke game, en zeker de moeite waard om te spelen. E: @ MetalSonic...