Scheid namen met een komma.
Dus hier kan van jouw een slotje op? Ok zal ik dat dan maar doen? Beetje onlogisch om hier een topic voor op openen omdat deze vraag al een keer is...
Yep. Erg jammer :(
97.4dps met 2handed. 74dps met 1h en shield, dit is zonder buffs.
In een raid kan je snel perongeluk iemand die grijs is targeten, ook als die grijze mensen aanvalt die voor hem groen zijn is het ook handig als je...
Level maakt heel veel uit. Met een fireball van een mage van 7 levels hoger ben jij in 1 keer dood. De resistance van levels 7 zijn niet alleen...
Juist dit is al 10 keer eerder voorgesteld en het gaat niet gebeuren voor er een waterdicht systeem is. -Closed.
Zucht. 10de en laatste keer, Paladin is niet overpowered.
Heb jij ooit met een hoog level pala samengespeeld? Dat is gewoon onzin. Voor de unbalanced? Een rogue heeft sprint en fade, is dat niet...
Leg mij dan eens het verschil uit tussen overpowered en unbalanced?
Zoals ik net al zei wij hebben 2x60 minuten cooldown op beste spreuken. Kom op je zeg het nu zelf al je kan een Paladin 1tegen1 wel doodmaken maar...
Jep Berrie heeft een weekban, dacht dat jij als zijn neef dat wel zou weten. Probleem opgelost dacht ik zo. -Closed.
Jep, hij zou een critical met zijn Holy light kunnen hebben maar dan heeft die net een nieuwe rank en weinig stanima voor een Paladin.
Wat zijn de paladins nou weer overpowered hea |:- Wij kunnen 1 keer in de 5 minuten vol schilden en 1 keer in de 60 minuten kunnen we onze...
Sygizy, zou je asjeblieft wat willen letten op je spelling en zinsopbouw dit lijkt echt helemaal nergens op. Dit is geen msn! Hetzelfde geld voor...
Sorry maar in de huisregels staat duidelijk aangegeven dat dit soort topics niet mag. -Closed.
Nee, maar in mijn guild is het vandaag een beetje een klotedag ik weet niet waarom 8) Maar normaal gaan we veel beter met elkaar om enzo 3)
Of de schoonmaker screwde weer op, net als laatst toen de iemand de stekker eruit had gehaald.. (geen grapje) :+ Bijna level 60 nu.. maar ik heb...
De servers komen langzaam weer online aldus Blizzard
Het museumplein was echt supervet :D
Ik was altijd 3 levels hoger dan jouw Tco.. tot mijn account een paar dagen werd afgesloten en jij toen mij dik inhaalde. :( Ik zal pas zondag...