Scheid namen met een komma.
DFW..... :{ Dan mag ik hopen dat ze nu wel de films op de echte next gen manier weg gaan schrijven....|:-
Ik ook niet, upgraden is veel te leuk ;) Toch zie je de PS2 nog steeds goed zn mannetje staan en ik kan me voorstellen dat Sony die de komende...
Klinkt aannemelijk maar wat is dan de "eind installed base"?? Sony zegt dat ze 10 jaar willen doen met de PS 3 en ik zie MS wel met de opvolger komen...
Vanaf welke periode verwacht je dat PS 3 de 360 voorbij zal streven??
Zijn House of flying Daggers en Hero ook al uit op één van de next gen formats?? Hero is wat mij betreft een van mn favoriete films van Jet Li....
Dan haak ik ook even in ;)
Ik ook ;) En met een beetje goede verkoop van mn vorige woning ook de spullen in mn sig O-):b:
Ik baal er helemaal niet van zelfs :thumbsup: Ik ben een early adaptor met veel dingen. Vaak vind ik het zelfs leuker om dit soort ontwikkelingen...
Als die roddels waar zijn dan zou dit mn lijstje worden met deze titels: Braveheart TLT Gladiator TLT Saving Private Ryan HD Cast Away TLT...
Ik kreeg het artikel via de mail. Inderdaad een dramatische titel maar tja. Op dit moment blijven de sales (USA volgende de NPD data) dramatisch...
Playstation 3, A Casualty of war? Sja, voor de films een juiste keuze...
Een realistisch beeld vind ik als je cijfers geeft waar je echt iets uit kunt lezen, dus cijfers met AANTALLEN zodat je de percentages goed kunt...
En dat blijft het klote gedoe aan heel dit gebeuren. De films die je opnoemt vind ik persoonlijk niet de moeite om te bezitten maar als je dat wel...
Hij verkocht 3 maal zoveel op de 360... Niet 2 maal zoveel ;)
NIet opkroppen die woede :thumbsup: ;) Klopt inderdaad, ik (en anderen) posten vaak cijfertjes over de verkopen etc. Ik probeer er ook een...
Okay, dat klopt maar dit is een VS thread waar juist de big picture van de console wars het meest besproken wordt. Als je dan een dag na de...
Interessant? Ik denk niet dat ze op het hoofdkantoor van Sony zelfs maar op de hoogte zijn van deze minimale cijfertjes..... :x Interessant zijn de...
Ik kijk liever naar het totaal ;) die cijfers (exclusief Europa) heb ik ook geplaatst.
Ik denk dat de verwachtingen bij Sony toch iets anders liggen/lagen wat betreft hun "next gen" console. Hoe je het ook bekijkt, die blijft ver...
Haha, nu je het zo weer typt lig ik ook alweer in een deuk! _O- Wat een nerds zijn we toch :+ :thumbsup: Ik ga hem weer eens zoeken want ben...