Scheid namen met een komma.
Die Vince staples release is ook weer goed
De Franse politie heeft een man gearresteerd die met een auto probeerde in te rijden op een mensenmenigte voor een moskee. Er vielen geen gewonden....
Hier ook aan backlog toegevoegd
@Tyrant je zocht gow3 nog?
Nee Rime is multi.
Pro nu 360 bij wehkamp.
Sequel kan vet zijn maar dan moet er wel veel tijd tussenzitten (wanneer het afspeelt).
Zit ook te denken aan Bioshock voor dat derde deel die ik heb gemist vorige gen. En batman voor arkham city, maar dacht dat performance daar...
Maar voor PvdA is "de sociaal-democratie" van landsbelang. Als ze nu meeregeren en in kiezersaantallen verder marginaliseren, verliest op langere...
Firewatch vond ik saai, maar niet echt lans gegeven daardoor.
Valt mee :oops:
Hitman prologue gratis in store.
Damn. Een van de goats. [MEDIA] [IMG]
"Such attacks against Muslims have been on a worldwide increase. In January, a white nationalist opened fire on an Islamic cultural center in Quebec...
Tyrant bedoelt volgens mij dat de daad best een hate crime kan zijn, zonder het IS-terrorisme te willen vergelden.
In islam wel :whistle:
Gisteren hieraan begonnen. Leuke game tot nu toe.
Piranha Byte’s behind closed door demo for their new open world action RPG, ELEX, blends fantasy and sci-fi with gorgeous current gen graphics and an...
Monolith’s Design Director Bob Roberts said during a chat with Wccftech at E3 2017 that Middle-earth: Shadow of War will indeed run at native 4K...
Atari bevestigt aan nieuwe console te werken