Scheid namen met een komma.
Lees even de startpost van de volgende thread ! [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2] Kijk even bij de...
Een andere router aansluiten heeft alleen zin als je eerst de poorten op de 1e router open zijn. In onze TG787 zit sinds een paar weken ook een...
Ik vind mijn PSP-1000 (Japan 2004) behoorlijk stil.
HDMI-kabels ? Ik gebruik nu de merkloze HDMI-kabels van het onderdelenhuis en die werken perfect. Werken die dingen niet dan kan ik ze gewoon...
Ik heb helaas andere ervaringen met die dingen , zelfde geldt voor de standaard kabel van het merk HQ.
Pioneer doet alleen nog de ontwikkeling , de productie zelf wordt gedaan door Panasonic.
Kijk anders even op Youtube want staan genoeg filmpjes over de TB. LYWvhNub0A4
Een nieuwe router kopen heeft geen zin omdat de Thomson jouw toegang is tot het internet. Om welke Thomson gaat het eigenlijk ?? Bij onze oude 780...
Voor simpel werk voldoet de Action HDMI-kabel perfect , dan denk ik een dvd-speler die kan upscalen en voor de Xbox360 (1080p + DD5.1). Als ik een...
CMD + al een keer geprobeerd ?
Probeer deze Codec , CCCP
Een soft-reset al geprobeerd ? Reset knopje 1x kort indrukken ! Heb het probleem namelijk een paar gehad bij mijn oude WRT54G.
Ghosting komt alleen nog voor bij merken zoals SEG , Vestel enz.
Dat is meteen ook de enige titel die mij aanspreek. Ben bang dat we straks net als als bij de DS/DSi/Wii worden doodgegooid met bagger games maar...
Heb even de schema van de pin-bezetting erbij gezocht. [IMG] Het beste kan je de scart-stekker even los maken en controleren of pin8 wel aanwezig...
Is pin 8 van de scart-kabel van aangesloten ? Bij veel tv's is deze nodig voor het in/uit schakelen van de RGB van de tv.
Probleem kan veroorzaakt worden door een brakke switch. Heb een paar weken geleden hier het hele netwerk aangepast omdat de switch niet meer goed...
Je hoort/lees veel negatieve verhalen over de iPhone4 maar dat is allemaal niet waar. Ik vind de iPhone4 een fantastische mooie mobiele telefoon....
Heb je al Xbox of Xbox360 geprobeerd ??
Werkt pefect ! De nieuwe N adapter (Zwart) kopen heeft geen zin omdat de 780 werkt via G. Hier heeft de grijze adapter altijd goed gewerkt op de...