Scheid namen met een komma.
Hmm, is wel redelijk, maar dit is geen hd, want met die gele aansluiting kun je nooit hd opnemen! En opschalen heeft geen zin, dat ziet er lelijk...
Sneeuw:D Nu nog n dik pak, en ik ben blij.
Misschien staat je NAT type niet op open, kijk even in de topics van het networking gedeelte hoe je dit kunt zien;) Tenzij je mw2 hebt, daar word het...
Bol.com is goed, verder zou je bij de free record shop kunnen kopen, of bij de intertoys/ bartsmit:)
Als [SPOILER]
ik heb :+ 3) :emo: en _O-
Ik heb het nagekeken, ik heb operation 40, vorkute, usdd en executive order op veteran gedaan, maar geen achievement gekregen:( Weet iemand wat ik nu...
oke, dan heb ik die waarschijnlijk gemist.
Wtf, heb de eerste 3 levels op veteran gehaalt, en krijg geen achievement:o
Als je dat topic leest zie je dat de persoon met wie je de deal hebt gemaakt je op de trusted lijst moet zetten, dus bij je volgende deal moet je dat...
Nja, het punt is meer dat ik geen abbonement mag van mn moeder, bang dat ik van die hoge rekeningen krijg van duizenden euro's, vast kom te zitten...
Weet iemand een goed adressje in duitsland, net over de grens bij nijmegen, waar ze wat leuk knal vuurwerk verkopen? Aangezien ik 16 ben en dit jaar...
Beter koop je gewoon een vbox2, is een leuk apparaatje, niet te duur en je kunt kijken of je het capturen echt wat vind.
Oke, ik zit een beetje te twijfelen tussen de LG arena, en de blackberry 8250, Welke is het beste, en ga aub niet gelijk lopen zeuren dat LG kut is,...
Ja, cjp krijg je altijd korting bij de bios;)
Heey mensen, ik had een vraag, en dit leek mij het beste topic om hem te stellen. Sinds zaterdag heb ik een peugeot jet c-tech, maar we hebben hier...
Intertoys cuijk hadden er nog n paar, heb er zelf geen gekocht, maar wou gewoon even kijken:+ Musicstore cuijk weet ik niet.
Campaign uitspelen. Heb die vanmiddag ook gespeeld met 4 vrienden, was echt lachen. We lagen echt dubbel door die teleports en shit, heb dat echt...
Hoe reken je iets om idd, was dat vergeten erbij te zetten:+
Is er iemand die mij de wisselkoers kan uitleggen, want ik snap er niet veel van, wat in het boek staat helpt ook niet echt, en op het internet zijn...