Scheid namen met een komma.
Zo was het bij mij niet. Ofja, deels. Ik heb hem een tijdje daarna weer opgepakt om hem tot 100% uit te spelen. En daarna begin ik ws overnieuw. :+
hoi
Meh, hij blijft nog steeds hangen.
Heb m ook op m'n computer staan, vanwege dat "never go full retard" stuk. :+
[img] Ik heb net Two Mules For Sister Sara gezien. Wat een vette film zeg. Echt een supervette western. De muziek vond ik ook vet: oE4MW2HNluw...
Wat? :+ "Mongool" is toch gewoon de correcte spellingswijze? :+
Kom op mongool, dat is dus echt geen spoiler he. Dat is net zoiets als "Toen ik gisteren HIMYM zat te kijken, probeerde Barney een vrouw te...
Fuck yeah, het was een bazen aflevering!
Wuuut, ik zit nu de laatste aflevering te kijken en Casey heeft het over een shooting range, waar ie zelf z'n targets voor mee brengt en dan laat ie...
upz
Pfff mijn snowboard afspeellijst was trouwens echt meesterlijk tijdens het boarden. Heeft me wakker gehouden. :+
Ik ga het nu eens proberen. Ik heb trouwens een fout gemaakt in mijn vorige bericht: Het zijn 2 bounty locations en geen gang hideouts.
Gisteren rond deze tijd stond ik nog op de gletsjer! Ik vind rood/blauw ook het leukste. Daar kun je tenminste nog wat spelen op de piste en ben je...
Dat heb ik al gedaan. Heb alle outfits al. Hij zegt alleen dat ik 2 gang hideouts nog niet gedaan heb. Alleen die heb ik zo'n 2 uur geleden gedaan.
Damnit, hij blijft op 99,8% hangen! :( Of heeft dit tijd nodig om up te daten ofzo?
FS. BS had ik hem 1 keer maar ik kon hem niet uitrijden, ging vrij snel op m'n bek. Het kan wel voor minder. Maar Gdzr betaald 390 en ik betaal...
Meh. Je draagt (over het algemeen) merken waar je je mee wilt associeren / een bepaald imago wilt neerzetten. En als Vans dan ook ineens door...
Vaak proberen.
Pff, wat duurt het trouwens lang voordat die bountys er hangen als je in een stadje bent zeg. :( Ik hoef er nog maar 4, maar het kutste is nog wel...
Wollah! Vanavond vertrekken we naar Pitztal! BTW: Voor de mensen die het extreme sports topic niet checken: Vanaf 1 juni werk ik bij Down Town! \o/