Scheid namen met een komma.
Ik heb Guitar Hero 5 voor je. Doe maar een bod.
Ik knal er gewoon vol doorheen met m'n sniper, shotgun style3). Het zal je nog verbazen hoe accuraat die sniper is zonder te scopen, en hoe grof...
Lol, ik rush altijd keihard met mijn sniper._O-
Mijn W/L Ratio is 2.3 3)
Volgens mij heb ik het al opgelost, ik heb gewoon 2 USB adapters erin gestopt.:+
11 dollar?! Zoveel geld heb ik helemaal niet!:o:9 Thx voor de tip iig.
Ik denk inderdaad dat het aan die USB adapter ligt, want nu ik er over nadenk zijn de problemen begonnen toen ik dat ding in mijn computer stopte.:+...
Ik stream wireless. Mijn Xbox zit met een ethernet kabel aan de router vast, en mijn computer is verbonden met een Wireless USB Adapter (WG111v2)....
Je kan squad deathmatch doen...
Inderdaad, ik heb mijn middelbare schooltijd ook geen klap uitgevoerd, en ik ben ook niet op de mavo/vmbo beland.:+
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Ik heb af en toe ook wel dat het niet zo lekker gaat, en hoe hard ik het dan ook probeer, wil het mij echt...
Waarom snappen mensen in Bad Company 2 niet dat je een objective moet DEFENDEN als je DEFENCE zit? Waarom ben ik altijd de enige die er voor moet...
Je kan die man toch ook niet serieus nemen...:[
Impossible.
OMFG! Ik geef net even een double headshot op 2 kilometer afstand!:D
Zelfs met MBO verpleegkunde kun je het nog tot minister schoppen blijkbaar.:+
Daar was ik al bang voor. Niks voor mij zo te horen.
Ok, als ik mijn Xbox en mijn computer tegelijk gebruik is er eigenlijk geen probleem, beiden hebben gewoon een goede stabiele verbinding. Maar op het...
Ik vond rechtsfilosofie echt een kutvak.:9 Helaas moet ik het aan het eind van dit jaar nog een keer doen.:(
Ik heb altijd het idee dat het alleen maar gaat om het leren over andere filosofen, en het begrijpen van hun denkwijze. Als dat zo is lijkt het me...