Scheid namen met een komma.
Aangezien er geen Morrowind topic is, even hier: Hoe werkt het level systeem van Morrowind precies? Is dat net zoals bij Oblivion dat de wereld mee...
Nah, Bioshock 2 heb ik al uitgespeeld, en de multiplayer vond ik maar tegenvallen.
Geen interesse, sorry.
Woohoo! Morrowind is aan het installeren! Iemand nog tips voor mijn character?
Precies 666 kills met de Scar-L. :o
Ik vind een HUD juist altijd fijn bij RPG's. Ik snap niet echt waarom je die weg zou willen halen.:~
Snelle vraag: Zal ik Windows 7 op mijn machine pleuren? Wat voor daadwerkelijk voordeel heb ik daarbij? Naast het feit dat het er allemaal wat mooier...
Te ruil: - Red Dead Redemption - Guitar Hero 5 - Darksiders - Brütal Legend - Street Fighter IV - Splinter Cell: Double Agent - Fallout 3 - G.R.A.W....
Sowieso, who gives a fuck. Graphics zijn echt niet zo heel belangrijk in dit soort games.
Als ik een keer tijd heb ga ik ook aan Morrowind beginnen. Kijken of alle verhalen erover kloppen.
Ik vond het over het algemeen gewoon een matig spel. Ik heb er ook bizar lang over gedaan om hem uit te spelen, omdat het spel me echt niet wist te...
Nou, ik heb net het allerlaatste gedaan... Moet zeggen dat het spel me behoorlijk tegenviel.
lol spoiler.
[spoiler]
Je begrijpt wel dat dat bij het grootste deel van de huidige overheidstaken niet gaat werken?
Maar fred, zou er in jouw systeem wel sprake zijn van belastingen?
Fred, normaal ben ik het wel met je eens, maar deze post... Dit systeem wat je hier voorstelt is wel erg naïef...
De massa maakt zich wel druk over het broeikas effect, maar er is meer nodig dan dat voordat mensen hun hele leefstijl om gaan gooien.
De mensheid in welke zin? Wij als wezens, de maatschappij, ons gedrag, onze toekomst? Iets specifieker graag.
Niet als je die paralyse staff had, die je kon kiezen bij de Mage Guild.