Scheid namen met een komma.
Ik heb POW nooit gespeeld. Leek me niet zo'n heel cool spel eerlijk gezegd.
press release bedoel je
Helaas sta ik niet zo hoog :'(
Ik heb chello, geen probs hier. Ze moeten gewoon UPC dat recht op de kabel ontzeggen.. onzin van hun. Maar je moet idd Essent gewoon aanklagen! 3)
Daar moet dus 50 jaar vcel op staan als je dat bij iemand doet. 50 jaar + castereren en brandmerken.
Als ik RSI zou krijgen is het ook mijn eigen schuld. Maar van RSI ga je niet dood, en van XTC dus wel.
Als je dood gaat van een verkeerde XTC pil is het je eigen schuld :{
Wat moet er gefundeert worden? Harddrugs is harddrugs. Alleen omdat het met naalden gaan moet dat wel verboden worden en sigaretten en alcohol...
*staat achter kobold*
of de flipperkast in word 97 en de flightsim in Excel 97
Megg hunt inderdaad. En zij heeft het niet gepogrammeerd. Haar man werkt bij Bungie en heeft de levels met de marines gemaakt. Hij heeft een egg...
Als we een leuke member zien dan benaderen wij hem :). Ik btw niet alleen via forum maar bijvoorbeeld ook gewoon via MSN om eerst een leuk gesprek...
Mod zijn gewoon veel actief, en moeten voor mij de band vormen tussen de members en de crew. Ze kunnen een goed onderscheid maken tussen regels en...
U heeft dit niet gezien en bent hier nooit geweest :+ 8)
Het magische woord... XBW 3.0 :+ "bikkellen met Jordo" "Jordo, bikkel of antibikkel?"
Het is echt lachwekkend dat mensen hier de democratie tussen haakjes zetten LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alsof Amerika geen democratie heeft en dat...
Je kunt toch gewoon van de brug af en dan zonder enemes de banshee pakken.
Illegale mannetjes :o Dit hoort hier niet en het is nog illegaal ook.. tsk tsk
Yup het gaat traag.. excuses daarvoor jongens.
idd opvulling, ze moet geil worden 3)