Scheid namen met een komma.
Huh, hoe kan dat nou? Je krijgt standaard om de vijf minuten 1 pokémon als je incense gebruikt. Als je tussen de pokémons door steeds 200 meter...
Jammer dat maar de helft van al deze grappen doel treft...
Hahaha en ik blij zijn met mijn Scyther met een CP van 183 :+ Ah well, Ik vermaak me wel ;) Level 6 btw
Amsterdam Nieuw West. Zeg maar de Ghetto :+ Zonder grappen zit er best veel in de buurt. Vanuit mijn huis zie ik zo vier gyms en een shitload aan...
Net even in de zon bij de sloterplas gezeten. 9 pokemon gevangen waaronder een Scyther, Exceggcute, Coffin, Psyduck en een pidgeotto :D Vooral...
Avengers: age of ultron gezien. Kwam hem tegen op netflix en heb er onverwacht met een paar pilsjes goed van genoten :)
Shit werkt weer btw. Van mijn bank net een ratata, sparrow en poliwhirl gevangen :+
Don't reson with him... Lekker laten gaan joh ;)
En Ajax verliest ook de twee oefenduels van vandaag tegen AA Gent en Bradivlostok 8) Wtf?
Dat zou wel echt bijzonder triest zijn idd...
Wat een drama dit. Loop nu al uur buiten en die buggy kutgame crashed alleen maar of blijft maar laden... Kansloze shijt. Ik ga wel weer gewoon met...
Dat zeg ik ieder jaar over tegenstanders in Europa en dan heb ik het altijd mis. Ik zeg dus altijd lastig PAOK!
Hoezo ken ik deze niet!? Ziet er fucking dope uit :D
Haha, thnx. Stond al in de agenda ;) Need my Ajax fix! Cassierra basis btw :)
Uitgespeeld. Bloody brilliant! Dat einde 8) _O_ Snel nog een keer spelen voor de secret ending. @Olijke Poffer: Het is inderdaad niet de langste...
Ben er nu op PC net twee uurtjes in bezig. Geniaal spel. Alles klopt er aan _O_ Echt kippenvel af en toe :D
I dunno eigenlijk. Als je het zo leest is dat ook mijn gedachte maar het filmpje is best ziek en het blijft een mens...
3-3 lekker potje zo! Edit: zuur zo vlak voor het einde... Niettemin leuke tweede helft gezien.
Ik las dit in de stem van Churandy Martina :+ Lekker zwemmen tussen die visjes!
Lekker goaltje wel hoor, de tering Sent from my A0001 using Tapatalk