Scheid namen met een komma.
Ik heb net de laatste aflevering van Angel Beats gezien. Wat een geweldige anime! Het is grappig, verdrietig en het laat je mee leven met de...
Kan je Odds 'N Ends alleen maar op je hoofd doen :'(?
Delano is present als [img]
Maar in het nieuws draait het alleen bijna alleen maar om allochtonen die misdrijven plegen. De cijfers geven ook aan dat er veel allochtonen zijn...
Als ik mijn verhaal zo terug lees, heb je mij niet horen ontkennen dat er Marokkanen zijn die de fout ingaan. Echter wou ik met wat je had geciteerd,...
Ik vrees van niet. Ik hoor ook bij de huidige generatie allochtone kinderen, dus ik wil hier graag op reageren. Er zijn inderdaad kinderen van...
Ik heb de aflevering donderdag al gezien. Crunchyroll stond (even?) boven in het beeld, en het stoorde totaal niet. De subs waren perfect te lezen....
Bankovervallers kunnen ook persoonlijk zijn; denk hierbij aan het stelen wat sieraden/persoonlijke voorwerpen die in de bank zelf zijn. Men gebruikt...
701082 Dan doe ik het wel. 7,7 is gewoon afgerond een 8. Ik vind het zelf niet een slecht/laag cijfer. Daarnaast zijn zij ook maar reviewers....
701102 701103 Waarom staat er bij GT alleen maar X360 :'(? Ik dacht dat het ook voor de PS3 was.
Zo, MNR bij MediaOffer besteld en de controller zo waarschijnlijk ook. Dan kan ik morgen lekker racen met meerdere mensen :o.
Is het mogelijk met 2 man (splitscreen) door de story mode heen te spelen (zoals bij Mario Kart)? En is het daarnaast mogelijk om met zijn 2-en, ook...
Best een goed idee. Ik houd de zwarte voor mij, en de andere kleuren zijn voor de andere mensen :o. Achja, het scheelt gelijk 10 euro of meer als ik...
Speel jij met 2 verschillende kleuren controllers? :p
Geen één, maar dan ook geen één van hun films gezien. Ik heb wel gehoord van 'Spirited Away', maar ik heb het zelf niet gekeken. Is er trouwens al...
Spelen jullie met verschillende kleuren controllers? Momenteel kan ik bij MO een controller kopen voor 45 euro, maar dan is het wel wit. Dit past...
Studio Ghibli? Que? :p. Ik ben niet bepaald bekend met devs en dergelijke, dus het zegt mij niet al te veel. Ik blijf achter mijn mening staan over...
In Kevf's link stond dat de Jap release voor het spel (PS3 versie dan) in 2011 is. Dus ik denk dat we ook zo lang moeten wachten. Ik vind het vechten...
Bij de winkels waar ik vouchers heb gezien, waren ze allemaal 20 -, voor een 20 euro voucher. Hetzelfde geldt voor de 50 euro voucher. Niet vergeten...
Ik hoop voor je dat de gameplay van Bayonetta hetzelfde is als op de X360. Het was echt een geweldig spel en het vechten ging erg vloeiend_O_.