Scheid namen met een komma.
Vandaag een mail van FRS gekregen dat ze de Genki code achteraf nog via de mail sturen (morgen sturen ze 'm). Dus ik zit dadelijk met 2 Genki...
Thanks trouwens ook voor 100% in the bitch, hoorde hem afgelopen zaterdag en ging echt stuk toen ik hem hoorde, maar wist natuurlijk niet hoe ik...
Nette mix man, begin is al gelijk goed! Morgen idd heerlijk in de trein ofzo genieten.
Schijt FRS kan de Genki pack niet meer leveren. Nu maar bij Zavvi besteld (voor €43 ipv €50 ook nog eens). :)
Sweeeet.
Nvm, verkeerd gelezen.
Zo'n crap is het al sinds MW2 inderdaad.
Zijn niet de minste auto's die ff exclusief worden gemaakt. :9
QS is gewoon sad. :]:
Om iets te kunnen veranderen heb je bijvoorbeeld vaak de Race upgrade nodig inderdaad.
Thanks dude (en Juun), gelijk besteld incl Genki bonus! :D
Hoelang duurt het voordat ik hem dan binnenheb? Hoef hem eigenlijk toch niet nu te spelen, heb nog genoeg liggen (MW3/BF3/FM4).
Waar is die nog met de Genki bonus te bestellen? Want die moet ik echt hebben. :9
Dit is een erg handige link: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4905856.aspx Is wel in het Engels, maar verder staat per onderdeel...
Ik vind het ook spijtig inderdaad, weet nu nog niet wat ik moet kiezen. 8)
Hier eigenlijk hetzelfde, terwijl het soms toch gewoon leuk is om met gave auto's wat te karren. Verdomde releases. :+
Waar? *) Halen jullie hem deze/volgende week al gelijk of wachten jullie nog even met kopen? O.a. BF3 en MW3 vragen ook wat tijd. :(
*psst.. door (LS) in te drukken houdt je je adem in he, zodat je crosshair niet meer zo beweegt. Dus weg met die Bipod en kiezen voor 12x Scope,...
Lol for real.. 8)
Ik begin er eigenlijk ook steeds minder aan te vinden. Ten eerste de schijtmaps idd waar je echt uit alle hoeken en gaten met 2 kogels kapot kan...