Scheid namen met een komma.
Ja ok, maar waarom een Xbox kopen als je voor bijv. de PS2 dezelfde games + nog betere kan kopen?
Ik heb dus me Xbox dinsdag weggedaan voor een PS2 omdat ie me simpel weg niet overtuigd heeft, naast Halo en PGR (2) heeft de Xbox niks anders te...
Mooi zo, ik heb BGAE namelijk nooit kunnen uitspelen :'|
MM..es proberen op KaZaa :)
Geld dit ook voor de Playstation 2 versie's van die games? :)
Wat maakt het nou uit of je wint? je krijgt toch wel een platen contract als je bij de laatste 10 zit :).
Och ja de E3 komt er weer aan. Microsoft koopt Nintendo. Sega word nieuwe console markt leider. De SNES word opnieuw uitgebracht :p
Nee zeker niet. Ik speel het nu een tijdje op de pc en damn wat een spel :o ik speel gewoon langer dan een uur op de pc! Normaal heb ik het na 15...
Ja maar et lijkt me gewoon erg handig zo'n ding, boxen + rumble functie in de rug. Je kan em makkelijk oprollen en dus makkelijk opbergen (aangezien...
Hehe tnx! :) Ik lig dus wel graag (ja ben lui ;) ) en ik wil em zelf erg graag :) Super relaxt + Boxen en je kan er alles op aansluiten!
Zo na 20x editten is de post eindelijk af ;)
Ey, Ik was vanmiddag Gammo aan et kijken en bij de prijsvraag zag ik me iets vets! :o En Pyramat! De nieuwste hype op multimediagebied Gamen,...
áh daarom :D Tja ik moet nog veel leren met dit nieuwe ding ;) Tnx Eckie, weer iets geleert. (en dat in de vakantie nogwel :o)
Maar wat is er bij mij dan uitgeschakelt? :~ Ik snap er namelijk niks meer van.
Nee ik heb (nog) geen live nodig :) Mischien es in de vakantie ofzo, ik heb nog zo'n kaartje van XBM :)
Huh ik zie alleen je GamerTag onder je Avatar...:~ Jorrit???? :)
Ja ik vind et ook wel goed, weer wat minder frutsels ;) :)
Ey, Zie ik het goed of zijn een aantal dingen niet meer zichbaar bij je naam als je net iets hebt gepost? Volgens mij stond er ja aantal posts,...
Wat heb je aan zo'n regel als je hem niet consequent (hoe je het ook schrijft) toepast en dat de crew/mod zelf een sig. (Gerbo) van 20 KM heeft......
Ik moet toegeven, wel een hele vette cover! :)