Scheid namen met een komma.
Dat is een demo? Alleen je kan saven
[Spoiler]
Hoop het niet, want dan is de kans op 1 subscription in de toekomst klein. Ik wil gewoon 1 abo waar meerdere uitgevers zich bij voegen, zoals je zelf...
Ja [Spoiler]
Ja iedereen en zn moeder die game verkopen haha. Wil er natuurlijk 30-35 voor. En Forza 20?
Ik had echt wel meer dan 100.. is niet zo gek. Speel alles behalve sport en race games Dus iemand Fifa en Forza van me kopen als ik een Xboner haal?
Zij kickte ook echt ass. En Falcon ook. Iedereen heeft het over beste marvel movie tot nu toe. Al krijgt gotg echt dikke recensies ook
Jullie zijn gek. Captain America was echt fucking gruw. Geen superhero fans zeker? Scene op de boot, in de lift, op die brug. Alles was vet en hij...
Ja fifa lijkt me ook geen probleem. Forza misschien 15-20eu. Maar er zijn geen games die ik nu zou willen, op DR na. Maar met die 2 games verkopen...
Ik twijfel heel erg om hem in september te halen. Als ik die 2 games kan verkopen dan koop ik hem zeker. Alleen zal mp overspoeld raken met die games...
Welke zijn het dit keer? Ik heb het even gemist
Hij post alleen dat de blu ray van Captain in 1080p uitkomt?
Kijken!
Ik begrijp beide kanten. Maar wat je nu hebt, is dat MS wel ja heeft gezegd. Mochten de andere grote 2 volgen wordt het een slechte bedoeling
Ja full price 60 dollar of full price 60 euro is wel een verschil. Die 15$/15€ maakt niet heeeel veel uit
Haha zijn er mensen die hem hebben gehaald
En bij de avengers teaser had niemand een aardappel bij zich?
Ja dat is weer een ander verhaal. En dat is denk ik de toekomst. Maar niet 3 verschillende uitgevers met hun eigen abo
Ja denk dat het of ps3 trage zooi zou zijn of goede maar wel betaalde service
Ja ik ben er ook niet blij mee. Ja de prijs is goed, heel goed zelfs. Maar stel dat ubi en acti dit ook gaan doen. Neem aan dat je op zn minst...