Scheid namen met een komma.
1. Ga naar Word. 2. Zoek een leuk symbool uit. 3. Zet em in je Sig met daar omheen : [Font=Times new roman ] Symbool [/Font ] (zonder spaties) 4....
Och kut krijg net te horen dat ik volgende week een Praktijk Examen van Administratie heb. :(
Zow dat waren de tentamens weer :) 7,5 op NL en een 7,9 op Engels. Over een maandje de Examens voor Vmbo Kader, ff leren en die examen door...
Doe mij die Zuster maar dan :9 :P
Hebben de mensen die nu zeggen dat heel Ajax kut is al op de F-Side gekeken? Doe dat dan eerst even. :) Klaar? Ok. Het was dus een bepaalde...
[IMG] Deze dus ;) Hij is inderdaad wel vet ja, alleen de zijkant ziet er (nog) niet uit..
Nou Mailen maar :)
Misschien stonden er een paar van al maja: (Dumphoek van Gcshop.nl) Xbox ==== Big Mutha Truckers € 15,00 Dead or Alive 3 (Classic) € 15,00...
De eerste afbeelding bij Ajaxfotoside..
Filmpje + Foto's van de Wedstrijd en afloop Het is echt zwaar triest wat er gebeurt is, zoiets doe je toch niet? Het gebeurt ook alleen in...
Ok :) Schakelen lijkt me wel cool ja, heb je tenminste wat te doen ;)
Championship manager 02-03 | €19,99 | Free Record Shop The Hobbit | € 29,95 | Muchogames.nl/.com Celebrity Deathmatch | € 19.99 | Dimensionplus.nl...
Misschien lukt het met inpakken maar anders zit er niks anders op dan op DVD Branden, kan er ook nog wel wat bij ;)
Als de TPG niet meer te vertrouwen is dan moeten we alle post zelf maar brengen..:{ Dat is toch niet normaal, je betaald al absurt veel voor et...
Néh Wobbe hebben wij nog niet :( Klere Chello, altijd wat beloven maar je zult er zelf wel achter aan moeten. De telefoon van hun is ook niet...
Hij doet et weer :) Grave kom online! Dvd's bestellen ;)
Hopen dat die et wel aan kan...:{
Ik ben over 2 maandjes eindelijk 16 en wil dan natuurlijk een scooter :9 Hij hoeft niet super mooi enzo te zijn en ik geef er ongv. €400 ofzo voor...
Godverdomme! :(
Welke moeten we dan gebruiken? graag niet 1 die je niet meer uit je systeem weg krijgt :)