Scheid namen met een komma.
Nice! 3) S03E03 is die aflevering waar Captain Awesome het leven redt van een of andere generalissimo van een klein staatje en aan het eind wordt...
S03E03: NOOOO CAPTAIN AWESOME!!! Niet op de International Day of Awesomeness!!!! :'(
FmNrngxV_aw Holy shit! 8)
Waarom pindakaas? Dat is meer dan 50% vet...
Oh ik vergat je leeftijd. Fixed it. jajaja :+ ~ Kevf
Gast Meneer het is wel Josh he.
@ Rigest: Dat sowieso. En vraag om een trainingsschema aan een begeleider en ga niet zelf liggen klooien.
Dude serieus. Check m'n laatste post op de vorige pagina. Anders sterf je voor het einde van de week aan een overschot aan worst.
Ok laat ik ook nog een serieus antwoord proberen te geven: Eet geen 21 boterhammen met worst per dag Josh. Dat wordt je dood. Lees dit topic door...
_O_ Fokkin' geniaal dit. :D
Iemand nog naar mijn YT request gekeken van een paar posts hierboven? Of is dat niet belangrijk genoeg? :'|
Eet je wel gezond? Want 9 kilo vet aankomen is ook niet echt nuttig. En zonder heel veel trainen lijkt me niet dat je met 3500 kcal per dag veel...
Sorry... Het is niet belangrijk ofzo hoor dus maak je geen zorgen. Maar... GODVERDOMME! Damn good episode (S03E02). Die verkleed scene met Sarah en...
Fuuu, S03E01 had echt 1 minuut langer moeten duren. Ik had echt graag dat gevecht tussen Chuck en Casey gezien. :P
Bij deze te koop aangeboden, Test Drive Unlimited 2. [img] Mijn verkoopprijs is 33 euro. Dat heb ik er voor betaald, meer hoef ik er niet voor te...
Ook al is de server offline, dan kun je nog gewoon spelen. Ik ben bang dan VanDen gelijk heeft.
Heb net de season finale gezien van S02. _O__O__O_ Fucking epische shit, de hele aflevering gewoon. :D 40 minuten vol awesomeness, eigenlijk had...
@ Tyrant: Echt he. :+