Scheid namen met een komma.
Ik bedacht me ineens dat ik ook nog bezig ben met Bravely Default en FFXII Zodiac Age. Een derde jrpg tegelijk spelend? Ik wacht nog wel even. :+...
Gewoon nieuwsgierig hoe ver je was gekomen. [MEDIA] [MEDIA]
Uitgespeeld? [MEDIA]
Dat laatste over die hertz heb je volgens mij goed onthouden, maar dat is nu niet meer relevant. Misschien dat ik in een gekke bui ook eens een CRT...
[MEDIA] [MEDIA] Wat een opvallende situatie zeg. Trek die Xbox S maar uit de kast, jongens. ;)
[MEDIA] Haha, wat een grap! Dus die oude CRT monitors zijn nog steeds superieur aan zelfs hedendaagse 4K OLED schermen. Dat bevestigt toch wel weer...
Nice. Dit lijkt mij een geweldige game voor op mijn laptop.
Shit daar gaat mijn vrije tijd! Hoe goed is deze game mensen? Als jrpg? En tov deel 2? Ik wil graag de klassiekers gespeeld hebben, dus als het aan...
Hollow Knight en Axiom Verge staan in die lijst, naast een paar andere (bekende) toppers. Niet 100% Metroidvania, maar ik zou zelf nog eens...
Veel wel ja, maar niet alles. Sommige minder bekende titels misschien niet. Check onderstaande lijst of jouw meest favoriete games erbij staan. 100%...
Kara heeft het over de Xbox One. Wanneer je geen Full HD LCD hebt, heb je weinig aan een X of hoger model. Een S is misschien interessant, maar ik...
Ik wilde allerlei titels opnoemen, zoals Owlboy, toen ik me bedacht dat Steam een mooie Metroidvania lijst heeft. Natuurlijk PC gericht, maar veel...
Video ook niet gezien, maar ik vond Motorstorm altijd wel vet. :+ Edit: ik zal er maar eff een smiley bij zetten.
[MEDIA] Grappige review.
[MEDIA] EDIT: FF7 in een nieuw jasje. Dit ziet er beter en beter uit. Er is nu ook een optie om de combat "classic" turn based te spelen. [MEDIA]
Ai, niet geweldig geoptimaliseerd op de PS4, main en pro. Toch een beetje jammer. Is deze game zo'n visuele tour de force dan? EDIT: Meer over de...
[MEDIA] Ja, waar is Motorstorm eigenlijk gebleven? Deel 1 (woestijn) en deel 2 (pacific) waren extreem stoer...
Postbode Simulator. SOLD
[MEDIA]
[MEDIA] [MEDIA]