Scheid namen met een komma.
Welk nummer is dat trouwens?
Wat kan je toch heerlijk schieten met PES. Goed liedje ook eronder.
Ik hoop nu echt dat het niet Daan is want het zou toch wel een dieptepunt zijn als hij nu met zichzelf aan het praten is.
Ahaha letterlijk mijn eerste gedachte. Gelet op Modders post heeft onze ICT-held gewoon met hetzelfde IP gepost. _O- Edit: HMMM een ninja-edit van...
[media] Misschien? Die rap weet ik niet.
Dit moeten wel de slechtste hints ooit zijn. _O- "Hij zat in een huis"
Lol. Marc is wel meer bikkel dan Pau ja.
Bulls gaan Boozer denk ik wel dumpen. Misschien dat Gibson zijn rol kan overnemen of misschien dat ze inderdaad iemand anders gaan traden met Boozer....
Hoe vaak heb je dit wel niet gevraagd zeg. :+ Wat ben ik blij als het zondag is. _O-
Ja echt ziek. Lekker goaltje
Vind Boilesen vooral indruk maken. Eriksen lijdt er een beetje onder dat de rest er geen hout van kan.
Nice. Ik zet hem ook ff aan. *kreeg al afkickverschijnselen*
Klopt. Dit om dat het anders de 3G-verbinding teveel data kost en het laden te traag gaat. Overigens kan je via m.youtube.com bij sommige filmpjes...
The Departed(diepaart-t :+) Undercover agent(Di Caprio)van de Massachussetts State Police probeert te achterhalen wie de spion van de Ierse...
Thanks guys, heb die glove inmiddels dus kon de betreffende toren nu wel beklimmen.
"If you'd ask LeBron to give change for a dollar, you'd only get 75 cents; he wouldn't give you the 4th quarter." Zoiets was het toch? :+
Geeft niet thuis op de beslissende momenten.
Ik ben net begonnen en ik kom bij sommige torens niet helemaal verder omhoog. Nu kan ik me herinneren dat er een trucje was bij AC2 waarmee je dan...
De man heeft geloof ik al een keer gescoord zelfs. ;)
Klopt. Tijdens de Future Cup was het ook 3x niks. Alleen die Kishna is wat(heb ik alleen nooit aan het werk gezien) maar die man ligt er heel lang...