Scheid namen met een komma.
Morgen vanaf 12.00 code Geel. Good luck peepz! :p [IMG]
Ja, precies dat hoort ook. Toen ik m'n TV net had potje MP Gears gedaan met de default instellingen... dat was eenmalig zegmaar! 8)
Oh, apart. Ik kan per input het beeld instellen en ik dacht dat dat op m'n vorige TV (Samsung) ook kon.
Is dat verder niet te tweaken dan qua beeld? Op m'n Sony is het volledig naar smaak aanpasbaar. Gamemode zorgt er juist voor dat er zo min mogelijk...
Well... brace yourselves!
Wou net zeggen, als je net een nieuwe bak hebt zit je echt niet op zoiets te wachten... verzekerd of niet.
Lekker weertje, ehhh, eeehhh![IMG]
Ja, echt damn... fucking tennisballen!
Je bent gewoon heet Recka!
Ik gok zelf 699,-. Geen idee waarom...
Nee, maar is nu weer code Oranje. Ook voor Utrecht!
Ik vraag me weleens af of jij in of onder Nederland woont. :+ Als het tropisch warm is vriezen bij jou je tenen eraf en bij noodweer vallen er bij...
Die heb ik gelukkig nog net dicht kunnen doen! :p
Haha, ja dat dus. En ik had hier niet eens de volle mep!
Het ging nog best wel aardig tekeer!
True. Dat wel was de kracht van het origineel, het donkere en rauwe.
Haha, heb die rommel niet gekocht. Schijnt partij van Mediamarkt te zijn ofzo en is ook te klein. Wel cheap!
Better late than never! Enjoy!
Ja, daarom game ik dus ook op een console. Maar ja, als ze om zo'n korte tijd steeds consoles gaan releasen kan je eigenlijk beter op een PC gaan...
Zou wel raar zijn en vooral zonde, maar het is wel zo dat het allemaal een beetje aan het verschuiven is. Ik merk zelf ook wel dat het niet meer zo...