Scheid namen met een komma.
Om op nog geen 3Km van de zendmast van TVoost en het Digitenne ontvangst is heel vaak slecht. Moet de antenne in de vensterbank zetten of een...
Zullen ze wel moeten , hoe weten ze anders op welke bankrekening ze het geld moeten terug storten ;) Bij de laatste actie heeft het >6 weken geduurd...
Morgen is de site van Microsoft pas online en dan weten we ook wat de algemene voorwaarden zijn. Halo Reach actie Zal er niet raar van opkijken dat...
Geef de Sitecom eens een hard-reset. Als de router opnieuw is opgestart activeer alleen de NAT en UPnP. Sla de instellingen op en geef dan de Sitecom...
KPN levert 2 soorten digitale televisie. 1. Via de Ether ( Digitenne ). Voordelen. Goedkoop. Nadeel. Behoorlijk storingsgevoelig. Beperkt...
Ben blij dat ik over 2 weken mijn abonnement kan verlengen want iOS4.1 op de 3G is verschrikkelijk. Maak dagelijks veel gebruik van Mail , maar...
Kijk eens naar post 1364 ;)
De bon met de streepjescode gaat op de doos ! Deze bon wordt tijdens het transport steeds ingescand.
Dat is hem. Er zijn nu 4 Xbox360 te koop. 1. Arcade met 256MB intern geheugen. 2. Elite met 120GB hardeschijf. 3. "Slim" met 4GB intern...
Alleen iets extra's meesturen als de helpdesk hierom gevraagd heeft. Zij sturen een reparatieopdracht naar Duitsland waarin staat welke accessoires...
Apple's antwoord op de OLED ;) Retina
De "Slim" wordt geleverd met de standaard AV-kabel. De prijs van een optische-kabels zal tussen de € 5 en € 10 liggen. Voor de laptop heb je een...
Ik heb zelf de S350 en dat is een hele mooie BD-speler. De speler heeft een heel snelle starttijd voor dvd's en BD's
Voor de "slim" hoef je niets te slopen omdat deze al een ingebouwde optische-aansluiintg heeft. Je moet alleen dan zorgen voor een optische-kabel...
Bedoel je misschien deze ? [IMG] Op deze manier kan je natuurlijk nooit genieten van 5.1 geluid.
Als het probleem in de cpu/gpu zit dan helpt niets meer. Het is een kwestie van tijd voor dat ding er helemaal mee stopt.
Dit zijn de aansluitingen van de Z-5500. [IMG]
Onderdelenhuis , Bouwmarkt. Ik heb hier een T6H en T8H liggen van merk Gedore.
In de Belkin Wireless Monitor heb ik de volgende optie. Let this tool manage your wireless networks. Schakel ik deze functie uit dan neemt...
Ok.