Scheid namen met een komma.
De PS 3 is (was) al value voor money maar dat neemt niet weg dat de instapprijs gewoon te hoog is voor de gemiddelde gamer. PS 3 heeft geen...
Dit vind ik wel de meest coole uitspraak van Sony, het geeft precies weer hoe ze hun userbase zien :b: _O- _O- _O- _O- _O-
lol!! Niet doen, is dezelfde link als die jij me stuurde :+:thumbsup: Die van mij is rechtstreeks naar gamespot ;) Maar goed, beiden...
IK ben op dit moment de presentatie op gamespot aan het kijken........ Ik denk dat je dan ook heeeel blij zal worden als je die ff kijkt :)...
Klopt ook, en het maakt me ook niet uit wat je mening is in deze. Ik geef alleen aan dat je de game ook op zn kwaliteiten kunt beoordelen ook al vind...
Tja, kwestie van smaak en je hebt reeds meerdere malen laten weten dat je Halo zowieso niet leuk vind maar je kunt niet ontkennen dat de game een...
De aankondiging bevatte geen gameplay grappenmaker :+ Ik wilde Halo er ff uitlaten aangezien ik vind dat Killzone meer op Gear lijkt... Maar...
Jij trekt de conclusie dat Killzone alle verwachtingen heeft waargemaakt terwijl er toch heel veel mensen zijn die een andere conclusie trekken (niet...
En hoewel die beelden leuk waren geven ze mij nog niet het gevoel van een titel die nog nooit getoond is... Ik heb het idee dat de game veel op...
Als je het vergelijkingsfilmpje op gametrailers kijkt zie je toch echt meer kleurverschil tov deze screens die hier staan (hier is het allebei nogal...
Hahahahahahahaha, wij trekken conclusies net zoals als jij dat doet :+ :thumbsup: Wat een kerel ben je toch _O- ;) Jij haalt er een positieve...
Leuke vergelijking!! De sfeer enzo proberen ze zeker hetzelfde over te laten komen maar de "openheid" is totaal weg in de 2007 versie... Ik denk dat...
Sa, MS wil natuurlijk ook naar een bredere doelgroep dan alleen ons "hardcore"" gamers ;) Ik denk dat er nog wel meer van dat soort games uit gaan...
Is dit precies de demonstratie zoals die "onstage" is gegeven?? Ik zie namelijk veel korte pauzes alsof er geknipt is de verschillende scenes (om de...
Verwacht dat je meer Japanse PS 3 / Xbox 360 games zal zien op de TGS, etc enz. :)
Bron van de prijsverlaging? Er is volgens mij nog niks bevestigd.
MS heeft nu alleen de 2007 releases laten zien. Ik denk dat ze wachten tot de X07 om de mensen warm te maken voor de 2008 releases zoals Fable,...
Zo, nu Sony zn E3 presentatie erop zitten denk ik dat ze beiden nogal saai waren en eigenlijk weinig schokkends te horen gekregen van beiden...
Eigenlijk de enige games die echt indrukwekkend waren... Zonder release datum..... Edit: in de VS thread zet ik mn eigen conclusie (om misverstanden...
Das twee maanden.