Scheid namen met een komma.
Ik heb zelfs 2 reserve sleutels bij mijn auto ;) 1 reserve sleutel met de zelfde functies als de eerste en de 2e is een moedersleutel hiermee kan ik...
Dan moet de tv het audio-signaal wel direct en onbewerkt terug sturen. Maar waarom probeer je het nu niet eerst uit want straks werkt het niet !
Het maakt niet uit hoe ik de Xbox360 aansluit (utp of wifi) in het log-bestand van de router staat altijd het Wired Mac Adress.
Belangrijk !!! Kijk eerst of je in bezit hebt van alle inlog gegevens van KPN. Heb je deze niet dan moet je eerst bij KPN navragen of ze deze...
@JunanF1 Voeg ook even het Wired Mac Adress toe aan lijst !! System Settings > Network Settings > Configure Network > Additional Settings >...
Ben een beetje huiverig over de zogenaamde High Speed kabels. Niemand kan mij zeggen of deze straks ook probleem gaan werken op apparaten die voldoen...
Voor een keurmerk moet veel geld betaald worden en dat hebben veel fabrikanten er niet voor over. In de nieuwe cataloges van het merk Oehlbach...
Cydia loopt op mijn 3G ook niet lekker. Het gebeurt heel vaak dat het scherm om loading data blijft staan , ook gebeurt het regelmatig dat Cydia bij...
Kerurmerk = A-merk ;) Voor de meeste apparaten voldoet een ordinaire ?-merk 1.3 HDMI-kabel perfect. Het maakt niet uit of je nu vertinde ,...
Apple maakte vandaag een eind aan alle onzekerheid: het media-event vindt plaats op 1 september, volgende week woensdag. Om 19:00 uur Nederlandse...
Als 7 September Special Event is dan kan de volgende dag de nieuwe Touch in de Store liggen. Apple is hier altijd razend snel mee.
Heb gisteren nog een ? merk gekocht bij het onderdelenhuis , 2m voor € 14,95 Heb mijn tv nu aan de muur zitten en ontdekte dan mijn oude HDMI-kabel...
Heb geen bericht gehad van Ziggo dat de snelheid wordt verhoogd naar 120/10. Ik wilde me voor de verhoging eerst nog een nieuwe Switch kopen omdat ik...
Hij zat net hier achter de koffie :+ Hij bezorgde net namelijk de Bamboe iPad stand. [IMG] [IMG]
Dat zou geen probleem mogen zijn. Een tv moet zowel SD- als HD-signaal moeten kunnen verwerken via de Component. Misschien heeft de...
Weet je 100% zeker dat de vorige av-kabel kapot was !?! Het probleem kan natuurlijk ook bij de tv liggen.
Er zijn een paar belangrijke factoren. 1. De tv moet een CI+ aansluiting hebben. 2. De fabrikant moet een firmware vrijgeven die geschikt is voor...
Elke HDready of HDready 1080p moet voorzien zijn van HDCP beveiliging ;) Op de volgende site vindt je alle eisen waar HDMI aan voldoen moet. HDMI...
Heb je geen usb-kabel toevallig in huis ?? De PSP heeft namelijk een mini-usb aansluiting , deze vindt je op de meeste gsm's en camera's.
Ik zag dat de Lack (mijn foto) 10cm lager is dan mijn Oppli. Als mijn Onkyo in de Oppli staat dan houd ik nog 9cm over tot de bovenkant van het...