Scheid namen met een komma.
Same here. :9
Sowieso gewoon belachelijk, wat een onzin.
2 wapens en 1 attachement?
Blauw wit gestreept! :( En omdat hij gewoon tering gaaf is, heb hem zelf ook. Maar het thuis shirt is ook erg mooi inderdaad.
Hmm hij hapert soms wel even voor 1 sec ofzo, irritant.
*downloading San Ando *)
/care, gewoon voor fftjes op de kamer te luisteren dan. :+
Snap hier dat overdreven gezeik over Mounir ook niet echt.
Denk een Ctrl-C Ctrl-V'tje vanuit Word. :9
Wtf @ laatste 2 screens, veel te grootschalig imo. De rest ziet er gewoon tof uit!
Denk dat hij sowieso slimmer dan de iPhone 4 word, beetje Air vs. Pro waar de Air ook zo dun en sexy is. Ben wel benieuwd hoe dat in de hand ligt, en...
Zonder SP loop je gewoon zóveel kopers mis denk ik. Dan krijg je weer reacties als dat ze maar een half spel afleveren etc.
Verdomd mooie locatie inderdaad, ben je een wereldreis aan het maken Bonbridge? Steeds geweldige locaties waar je foto's van plaatst! :thumbsup:
Ja gewoon een app, dus dat je dat even moet indrukken totdat hij gaat trillen en je hem kunt verplaatsen. Daar kreeg ik ineens een melding over dat...
13. Piet de Visser
iTunes Media map overzetten, dan heb je al je iTunes gebeuren nog gewoon.
Installeerde ik net de game Sprinkle, krijg ik ineens een melding over dat ik de schermindeling kan wijzigen door een icoon even in te drukken tot...
Binnen 1 jaar na aankoop.
Heb hier ook een half defecte homebutton, hij reageert alleen als ik hem links onder in de hoek ongeveer indruk. :9 Maar hij werkt en ben er nu wel...
Vice City is echt sexy, donderdag ook gelijk SA aanschaffen!