Scheid namen met een komma.
Re: Re: lol whoehahaha...ach bekijk het zo....een slechte invloed is ook een invloed8) . kijk eens op de doossies van de verpakkingen van die...
lol whoahaha...ok rustig aan we zijn niet allemaal perfect of fries rofl doge jo wol. deze amsterdamse teringlijer(met parkeer vergunning...
lol dit is een probleem wat je niet op lossen kan. zo lijkt het bijna wel dat je nooit aan een forum beginnen kan.............je kan doen wat je...
Re: Re: lol whoehaha das zeker fries voor appeltaart.
lol wielklem en co haha.
Re: Re: Re: Banaantje ik wel 8) beuk is gek op wat spanning in zijn leven. ik moet er ook nog 10 van hebben voor de rmb 1095 maar de raf was...
lol ok boys..voor iedereen die de zoekfunctie nog nooit heeft gebruikt of gevonden leg ik het nog een keer uit(voor de 4324 keer overigens) de xbox...
lol ik geef graag antwoord op vragen,maar als ik weer eens voor de 34ste keer (en zelfs gisteren nog) helemaal uit heb gelegd hoe je alles moet...
lol :~
lol wat moet je in godsnaam met 2 xboxen.................op 1 versterker:~
lol ach joh..zolang je maar happy bent met je spulletjes maakt het voor mij weinig uit hoe je eraan komt...al vallen ze van de vrachtwagen hahaha.
lol zeg pimmetje...ik ben al het een en ander gewend omtrent stomme vragen en opmerkingen in de audio vraagbaak hier. jij heb hier in zo'n korte...
lol van de miepsite zelf.....de kleine lettertje boys. Op alle audio- en videoapparaten wordt fabrieksgarantie gegeven. Omdat het vaak om...
lol ik had het gelezen en ik zeg hetzelfde. de winkel(in dit geval miepknip/de shop waarmee zij zaken doen) zal het dan voor je uit moeten zoeken....
lol miepkip en geen enkele andere internet aanbieder is een officieel dealer van dit soort pruducten. je heb b.v met denon een denon gold dealer...
lol houd er rekening mee met dit soort acties via internet dat je geen service krijgt van de importeur. als er wat stuk gaat zal je hem dan aan...
heb je al wat leuks gezien in de vorm van een andere receiver? wat vond je van luuk zijn sub trouwens...klinkt het daar een beetje?
lol als ik de specs van die thx logitech set vergelijk met welk creative setje dan ook dan weet ik wel zeker dat de logitech qua power alles eruit...
lol jawel hoor dat kan altijd. ik neem wel aan dat de sub die je nu gebruikt eentje met een ingebouwde versterker is?
lol dat komt dus onder andere omdat dit soort sets te weing vermogen hebben om echt te rammen. begrijp me niet verkeerd want ze klinken vaak erg...