Scheid namen met een komma.
Haha, toch gedaan? :+ Mooi zo. 3) Anubis, nu jij nog.
Kun je via de site eigenlijk gepast betalen? Ik weet dat je met Paypal, €5, €10, €20 etc kunt toevoegen, maar eigenlijk geen idee of je ook gewoon...
Maakt niks uit, gewoon kopen. :+ edit:@ Beide :p
Annuleer de 3DS, houd de Vita. :+
3G is het enige verschil.
De upgrade zal natuurlijk ook nog wel een tientje kosten....
Die kinderziektes en probleempjes, hoewel niet leuk, horen imo bij de charme van een launch. :+ Ik heb er geen problemen mee.
Eigenlijk wil ik alles gewoon in zijn geheel annuleren, want op deze manier verdienen ze geen cent van me. Het probleem is dat ik de games niet meer...
Als ik dat wilde zat ik in het VS topic, zoals ik al tig keer heb gezegd.
Wat jij wilt.
Dus jij wilt zeggen dat de Xbone meer verkocht is dan de PS4? Moet dit nu echt weer? edit: Ik doel met dat XBL gedeelte niet eens op de Xbone...
Ongelofelijk. Daar bestel ik dus nooit meer wat. :emo:
Yup. En Fifa. Beide nog niet gekregen.
Waarom uberhaupt dat omslachtige gedoe? Waarom moet je een nieuwe bestelling plaatsen? Waarom sturen ze niet gewoon...nou ja... de game op? 8)
Deal 10: Assassins Creed 4 Black Flag (PS3 ) Was €69.99/AU$99.95/£59.99, now €29.99/AU$39.95/£19.99 Additional 10% discount for PS Plus members...
Ja. Je kunt de game gewoon alvast downloaden voor het open MP weekend van 28 december.
..
Oh ja. Macht der gewoonte. :p Ja, was al aangekondigd voor de PS4 release dat er 28 december een open (MP) weekend zou zijn. Ik had gisteren al...
yay