Scheid namen met een komma.
Heb wel iets over spellen, als iemand een Spiderman heeft, stop dit spel is in je dvd-speler van je computer... Hij installeert nieuwe software en je...
*kan niet wachten om kwetterende chinezen te horen 3) (No offence 2 Chinezen, maar ik vind het gewoon grappig klinken)
ja.. ik heb bij Blinx gezien op de cd dat je iemand kunt muten als hij/zij je niet bevalt.. Maja, dat is dus niet nodig als niemand iets zegt :+
Daar zitten we op te wachten... Meld er dan bij waarom je het een goede game vind (teminste ik neem aan dat je het een goede game vind, anders...
alleen on-topic reageren, dankjewel
Wat vooral fijn zou zijn is als je er ff bij vermeld waarom je een bepaalde game een goeie multiplayer game vind
ik doe hem trouwens opslot, er word toch niks nuttigs meer meegedeeld, en Bartos probleem is al verholpen...
OMG, maXiman (en ook voor de rest van de forummers) Lees alsteblieft een topic toch eens goed door voordat je iets post.. Bartos heeft zijn...
Deatrhow vind ik een goeie multyplayer game, je kan met z'n 4en spelen tegen de computer, of 3 tegen 1, 2 tegen 2 enz. Ook heeft het spel prachtige...
sorry, maar dit vind ik wel een van de grootste opsom-topics van het forum.. het deelt werkelijk niks mee aan het forum, alleen dan dat je...
Owjah, natuurlijk ik dacht dat omdat de tijden met Engeland overeenkomen en veel dingen nog niet vertaald zijn naar het Nederlands. Nu ik er echt...
hoezo dat ? All times are GMT +1 hour. The time now is 20:45. als je uitbent gelogt krijg je dit: All times are GMT 0 hour. The time now is...
dat is omdat het een Engels forum is, in London staan de tijden een uur eerder.. als je uitgelogt bent ben je hier als gast.. en als gast zijn de...
Wil je alsteblieft de volgende keer ook voor een duidelijker topic naam kiezen.. Zo weten andere members niet waar het over gaat... (zal wel door...
ben het wel met je eens, er word ook stevig aan gewerkt. Zo zijn er nieuwe mods aangenomen om de boel nog beter in de gaten te houden, en hebben...
hoort hier niet thuis.... website problemen enz. enz. enz..
geen last van, jij hebt een blauw vlekje als avatar man :+
Dat word dan een regelrechte ban voor de hoofdredacteur ! 3) *bant WouteR
gelukkig is de mijne nog nooit stuk gegaan, wel een paar keer vastgelopen, maar daar lig ik niet wakker van... Zodra ie te warm word of/en er...
Re: Re: live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen? *kuch* /me zegt verder niks...