Scheid namen met een komma.
nee meeste punten ben ik het ook niet mee eens. alleen autorijden en enemies die je te goed kunnen vinden
o ja die shit hoef ik ook niet. gewoon lekker solo.
welk online gedoe? heb zelf geen plus, dus sowieso geen last van. maar bij sommige side missions staat online. die zijn volgens mij optioneel co-op,...
move binnen dus ga straks weer eens aanzetten. ik merk wel dat ik het wat veel moeite vind met die bril en die kabels wisselen omdat dat kastje geen...
15 is goeie prijs. ik heb m wel liggen en ga ook alleen single player. ik hoor dat het gewoon prima kan, maar heb nog niet gespeeld
Inderdaad, heb alleen nog m'n melee wapen gebruikt en de omgeving/hacks. Vermaak me er op die manier heel erg mee :D
dan wacht ik nog ff :D
fifa maar ff oppikken dan.
Ik vind de game even sfeervol, maar dan met een hackers thema. En wat Mallakai zegt, veel verschillende soorten missies, geen dom gefetch. En het...
ik moest die perk voor heftruck hacken nog kopen
o gvd deel 3 gemist :s
zal unity nog wel een keer halen. eerst die in engeland afmaken. dan heb ik ze geloof ik allemaal gehad
oké ik zag geen gaatje waar ik paste, maar zal aan mij liggen want daar heb ik wel vaker last van
hoe pak je items die onder shit ligt?
Ik vind het wel leuk tot nu toe :D
komt vandaag binnen, hoop niet dat ik na 3 uur weer denk fuck deze saaie shit :')
nee, december
in december gratis bij ps plus
omg batman _O_
Valt bij mij mee, maar mijn oude ps4 was ook erg luid dus bij mij valt het al snel mee :D