Scheid namen met een komma.
Wat is een Subaru Impreza dan?
@ Scarluuk: Ik zag trouwens zondag ergens aan de rechterkant van de A2 (als je van maastricht naar eindhoven rijdt) een heel mooi vervallen...
Ja maar... geef dan vétte auto's weg. :+
Ik vind het ook een beetje matige DLC.
Done. Ik moet een collega toch helpen. :D
Heeft er nog iemand behalve ik het luisterboek van HP6? Ik heb het namelijk origineel en ik mis CD14 van 16. Als iemand die heeft, zou hij/zij die...
Supervette aflevering joh. :D Ik vond het echt geweldig. :+ Alleen dat in die spoiler was wel een beetje dom ja. 8)
Inception is sowieso niet zo goed als iedereen beweert.
@ Grave: Is dat die film waar iedereen is overleden in een vliegtuigcrash ofzoiets en dat de hoofdpersoon allemaal dode ziet en pas op het laatst...
Ik heb hem een tijdje geleden gezien, echt een vreselijke film. Het is ook echt sick dat je hier een boner van krijgt. 8) Ik kan me ook echt geen...
Ik heb net L.A. Confidential gezien. Damn wat een vette film. :o Ik krijg ook zin om L.A. Noire te spelen. :D Echt de hele sfeer in de film was...
WTF is de R8 voor tyfus auto zeg? Ik deed net een convoy met de R8, waar je 15.000 krijgt voor 15km, maar dat is gewoon echt onmogelijk. Voor de...
Slaat ie automatisch op? Want anders kun je gewoon terug naar het dashboard gaan en weer overnieuw proberen als je verliest. :+
Heb hem net ook gezien. Ook de Final Cut versie. Ik vond hem wel leuk alleen niet zo geweldig als jij beschrijft. Wat noem jij trouwens "oud"? Want...
Er zijn online geen extras aangezien de server 100% van de tijd offline is.
Ik hoop trouwens echt dat er binnenkort DLC komt met Lambo's en BMW's (M6).
HAHAHA _O- Dat heb ik ook niet gehoord nee. :D
Is er nou al een manier om van die pink slips af te komen? Want ik zit nog steeds met die roze mustang.
Was hier niet al een topic over? Kan het niet vinden though. Met nieuws over dat 50 Cent er aan mee zou werken en zo.
Er zou sowieso iets van een patch moeten komen door microsoft, zodat je een controller en stuur kan gebruiken. Buiten de auto is het stuur gewoon...