Scheid namen met een komma.
Dit dreigt wel een hele grote opsom-topic te worden... X-File Closed . . .
Het is de 15 euro echt waard, oddworld bevat een grote dosis humor wat tegenwoordig nog maar weinig games hebben, daarnaast telt het een groot aantal...
maar dan wel 1 [centraal] afspreek topic.. anders zie je door de bomen het bos niet meer.
*knalt met Batmobiel tegen Koesj & Duck aan. :+ En Dubbel D, niet te link gaan doen hè ;) Toch nog veel succes gewenst.
de b.v. Ghost Recon centraal threads zijn niet bedoeld om af te spreken... Er moet gewon Live! informatie over die game in komen te staan....
ja nee geintje.. wou het alleen ff zeggen, omdat het doel van het spel is om zo min mogelijk je gun te gebruiken en meer te sluipen. Daarom kies...
dat bewijst dat ik een echte Splinter Cell ben :p :+ 3)
Ik weet niet veel over Morrowind, maar als je in een snelle tijd veel geld nodig hebt waarom ga je dan niet gewoon mensen beroven ofzo, of kijk veel...
Die camera's die jij zegt dat je kapot kan schieten kun je niet kapot schieten, die zijn van een dikker metaal gemaakt, deze moet je ontwijken door...
als je niks te melden hebt meld dan niks... Ik denk niet dat ik The Sims voor m'n Doos ga halen, heb 't spel op de pc en ik geniet van de...
ik had er zelfs een apart email adres voor: veronique5@hotmail.com staan zo'n 150 gasten in allemaal oversexte pubertjes. Je moest eens weten wat...
je hebt gelijk, tis geruild... straf me maar :p Weet je trouwens ongeveer waar ik due bug zou kunnen tegenkomen, dan kan ik me er misschien op...
nee dat is gerolen, daar werd ik laatst door iemand op verbetert hier op het forum, daar ik dacht dat het ook geruild was... Maar zoek het eens op in...
verleden tijd van ruilen, toch ?
heb gister RE gekregen (lees:gerolen) via X-Bazar, en het bevalt me uitstekend, mooi graphics en vette concept cars.. alleen de besturing was ff...
WHAHAHAHAA DIKKE LOL !!! thnx voor de tip :D kon me nog van vroeger herinneren dat echt iedereen altijd gek werd van 't deuntje.. nu paar jaar...
Roland zal ik je eens een tip geven... dit ---> [img] <--- is de edit knop, hiermee kun je je eigen berichten editten, voor als je iets extra's...
hehe alsteblieft, maar bedank Tronky hiervoor zonder hem had ik deze thread nooit gezien en had ik het deuntje nooit in me kop kunnen hebben......
zowiezo hoort dit ook nog 's in het website problemen/suggesties/enz enz enz. deel van 't forum thuis... ik help U met het verplaatsen van het...
't gaat er lekker vriendelijk aan toe he... maar euhm, tetris roelt toch wel... *denkt terug aan de Nintendo jaren, met dat vage deuntje......