Scheid namen met een komma.
Ik heb net Eternal Sunshine Of The Spotless Mind gekeken. Wat een mindfuck zeg. Tot vrij op het einde zat ik echt de hele tijd met een ongemakkelijk...
Voor bijv. lat pull downs lijkt het me wel handig.
Ik vind dat ze op 420chan wel fijne code hebben voor de spoiler. Hier is de spoiler zo groot. Heel de schermbreedte, dat slaat nergens op. En die van...
Ik heb net No Country For Old Men gekeken. Toffe film. Wel apart dat de hoofdrolspeler dood gaat. Dat had ik niet verwacht. Wel een raar einde...
Poehpoeh, ik vond de 'gewone cut' al te lang duren. :+
Damn en ik moet echt nog 4 weken wachten ofzo. :+ Ik baal wel nu eerlijk gezegd. :p
Ik heb alleen zo'n rood-groen brilletje. :+ Die zat bij het Guinness World Records 2009 boek. :+
Ik zie dat Youtube nu ook een 3D functie heeft ingebouwd: uMTvaNomlWY http://www.youtube.com/watch?v=uMTvaNomlWY&feature=topvideos
lol wat is dat nou weer? Een mod voor oblivion of zo/
fuuu [img]
Fucking ziek: 2-W-Z8ug4Sk
Dan maakt ie nog een meubel. :p Bonnie, waar zit jij ergens op school?
Ik ga in mei naar Pitztal en in de zomer hoplijk dit: ILK2n1kvDdo (alleen dan 2011 natuurlijk :p)
Als iemand nog meer van dit soort pareltjes heeft, post ze dan! Echt een chill lied. Helemaal vanwege de tekst. Chill voor als je een hele dag...
Nee toen niet, omdat ze niemand nodig hadden. Maar nu misschien wel. Maar als ik jou was zou ik gewoon even bellen als het te lang duurt. ;)
Ik heb ook wel eens iemand gezien met een normaal board, maar dan met longboard trucks/wieltjes er onder. Gewoon grotere wielen dus. En dan lijkt me...
Doe mij maar gewoon 1 keer veyron en 1 keer zonda (of 0 keer, mag ook, lelijke auto) en dan dikke Lamborghini's. Het spel gaat hier voor mij echt van...
Is er een manier om geluid op te nemen van je mac? Bijvoorbeeld om het geluid van een Youtube filmpje op te nemen.
Ik kwam dit net tegen, klinkt best relaxed: 29MgzHUhHws
Ziet er wel vet uit. Ik zou het laten zitten.