Scheid namen met een komma.
Waar zie jij dat ze kloppen? Ik vind het allemaal subjectief en kijk er totaal ook niet naar.
Hij is dat niet gewend. Hij moet namelijk de spelers van zijn club betalen voor een handtekening.
Als iedereen zo denk niet nee.
Dus eerst de kiezers vertellen dat je niet met de PvdA gaat samenwerken en vervolgens juist dat doen als eerste? Lekker vertrouwen zal dat geven....
VVD + PvdA kun je vergeten. Bij mij kwam trouwens ook D66 uit de 3 van de 4 peilingen.
Volgens mij klopt het ja.
Same. Verschillende agenda's gelezen, maar alle hebben wel een groot struikelblok voor mij... Wordt nog een dobber. Neig naar VVD aangezien ik...
4-2 reken ik hem ook aan. Zeer matig gekeept op een 100% houdbare bal.
:thumbsup:
En 2 grote blunders waardoor je verliest. Ik vind het iig niet raar.
Precies! Steek speelde een geweldig seizoen, super WK en vooral tegen Belgiƫ was hij enorm in vorm :emo: Zet er dan Vorm neer maar Steek kan om...
Goede keeper. Volgens mij zitten we de komende jaren ook wel goed met de keepers die we hebben. Verdedigers begint ook wat schot in te komen.
Dat is de ene 20%.
Waarom betaal je voor XBL terwijl PSN gratis is?
Op de zelfde manier als fan van Ajax.
Denk dat ik niet ga spelen op de release. Of hij moet pas over 2 maanden komen. Denk dat ik wacht op een scroll om weer te beginnen.
Hoe verder je naar acher staat hoe groter het gevolg van een fout kan zijn. En keepers snel wisselen zal niet goed voor het moraal zijn en dus meer...
Ben ik wel met je eens. Maar ik denk dat Krul daar ook wel kan komen. Steek ik momenteel als doelman een drama.
3 onervaren verdedigers voor je die aardig wat foutjes hebben gemaakt. Echter het Krul het goed opgelost. Laatste ball die hij niet ving werd hij...
Overdrijven is ook een vak. Speelde een goede wedstrijd en was een goede pass. Meer ook niet.