Scheid namen met een komma.
jawel...hij zweeft boven de grond dus is het een hoovercraft, denk ik.
nah, ik was nu bij de slachterij met SC en toen lukte het niet meteen en toen heb ik het maar laten liggen..maar door die andere levels kwam ik wel...
nope. Hij gaat op het verlanglijstje dat nog moet worden opgesteld :D Spaart weer geld uit. Eerst RBS3 maar even :p
@ JAW001 moeilijk in de vorm van koppie erbij houden, rustig blijven en dan lukt het wel (maw, het lukt niet omdat JIJ fout zit) of moeilijk in de...
als de rest van je pc ook traag is (wij hadden ook vlagen dat alles heel traag werd, muis laggie etc) is het misschien een idee om je windows opnieuw...
enne, wie was dat dan? (ik ken de rage ook niet) ik was 1 toen de muur viel dus daar heb ik weinig van mee gekregen..alleen van horen zeggen heb ik...
hangt ervan af..op mijn pc zou het vast niet zo mooi zijn als op de xbox...tuurlijk, op jullie thunderpc's is het mooier (hogere resolutie, betere...
maareh is die 2 maanden trial full live? kun je dus gewoon met al je live spellen online en alle contents downen? en wanneer gaan die twee maanden...
ach, we hebben xbw nog..maar wel slordig hoor.
is het niet een ideetje om gewoon de fora te bekijken en dan nbij elke reply ff de gamertag op te schrijven? en was er niet al een centrale xbw tag...
rainbowsix 3 en Amped 2
ach, vooreen gratis trial kan ik dat altijdwel ff lenen :p
zo, ik heb hem nu gepreordered... het is weer eens wat anders en daarom koop ik hem...ik had nog geen realistische shooter en het is een mooie manier...
nee, alleen systemlink...voor multiplay offline hbben we halo hoor :p ik vind het wel jammer..maar ach..het mag de pret niet drukken
Halo 2 krijgt ook interactieve omgevingen... Maar je hebt gelijk, H2 en HL2 zijn niet met elkaar te vergelijken...de sfeer van Halo (2)is heel anders...
de voortekenen zijn dat ook de SP errug diep wordt. Maar over de communicator, kan ik die ook gebruiken voor bijv Amped 2? Is het een echte Xbox...
2 vragen: GCshop is betrouwbaar? (ik weet het ja, mijn vader niet :p) en is de communicator die je erbij krijgt ook geschikt voor Live (ik heb hem...
jah, ow dan ga ik nu ff heel diep na denken...aan e ene kant geen live en heb al Halo en vond SC te moeilijk..aan de andere kant...zo'n squad based...
is cheap..heb alleen geen CC :'(
Dit spel kun je kopen met headset hmm...hoeveel meer gaat dat kosten? ik heb nl geen live, maar zo'n head set lijkt me wel lachen en ik denk dat ik...