Scheid namen met een komma.
Jij trekt het je iets te persoonlijk aan. Toevallig komen Fardo, Mac Dennis en ondergetekende altijd met bronnen of haken we in op iets dat SONY PR...
Ik wil niet in de VS val trappen ;) maar MS had het reeds lang van tevoren op de site staan welke games BC waren (en later met updates nog extra...
Wel TOP van Sony dat ze iedereen op de launchdag laten weten welke games nu echt BC zijn :thumbsup: Ik verwacht zo rond sluitingstijd dat ze het...
Even een quote uit het artikel van Mac om de niet belangrijker cijfers ( |:- ) aan te halen. And not only isn't PlayStaion 3 the worst reviewed...
Wacht even, je geeft een uur geleden aan dat Motorstorm van Sony een succes is... en je geeft nu aan dat cijfers dikke bulshit zijn.... Ik denk dat...
360 launch was één van de meest succesvolle launches in de geschiedenis als het op kwaliteit van games neerkomt (bron vermelding heb ik al eerder...
Ach, de enige games die ik nog in de 360 stop zijn Halo 1 en 2 dus ik ben toch blij dat die werken. (hoewel CE met die VGA kabel niet werkt..... :(...
Ik kan meerdere bronnen laten zien met leidingevende mensen bij Sony die keer op keer vertelde en herhaalden dat het INGAME was..... |:- Tijdens...
Dus ze gebruiken dezelde engine als in deel 1?? Als dat echt zo is dan neem ik niet eens de moeite om de demo te checken.... Grootste fout om met...
Ondanks dat ik niet pró Sony ben wil ik wel ff zeggen dat ik heeeel goed kan begrijpen dat je nu ff in de wolken bent :b: Met zo'n set-up is het wel...
Toevallig aan het zappen en kwam langs kassa toen het item begon... Inderdaad erg goed onderzocht en eigenlijk schandalig dat MS hier zo lauw op...
Dit jaar kun je in iedergeval genieten van: Too Human Mass Effect Forza 2 Alan Wake Bioshock Project Gotham Racing 4 (not sure maar ik dacht eind van...
Van de meeste games die je noemt is nog geen release datum bekent.... Qua games zal de PS 3 pas ergens in 2008 ECHT op gang komen (zoals de 360 NU)...
Sja, als ze er gewoon hun mond over hadden gehouden (lees, niet de concurrentie voor lul proberen te zetten) dan was het niet zo'n issue geweest maar...
Ik ben heeeeel benieuwd wat het verhaal achter dit uitstellen is... Stel dat MS hier achter zit zodat F2 geen concurrentie heeft zoals iemand hier...
Sja, met dien verstanden dat MS dit ruimschoots van tevoren liet weten dat lang niet alle games BC waren... Sony heeft hier langere tijd MS mee onder...
?? edit....... :{ :[ :( Aaargh!!!
Dus ben je verplicht een Blu Ray speler te kopen Kameo..... Omdat Sony ervoor kiest een BR speler in dat ding te stoppen ben jij (en andere gamers...
Deels ga ik in je verhaal mee maar let op het dik gedrukte... Dus besparen die mensen 200 euro uit voor een HD speler die ze toch niet gebruiken. Als...
Haha, een statement maken en dan afsluiten dat het hier niet de draad voor is... :thumbsup: Je spreekt jezelf wel goed tegen in je post.... : "Je...