Scheid namen met een komma.
lol kan je die n64 niet ergens ander kwijt? als die nog boven op je set zou passen heb je meer ruimte dan 1 cm over. plaats je die n64 in een...
lol 1 cm is weinig man....vaak is 10 cm normaal of het minimum. kan je hem echt nergens anders plaatsen dan in die rode kast van je??? of mischien...
lloll yo pacboy dude...als je je spullen zoals je zegt..in een audiokast wilt proppen houd er dan rekening meer dat het spulletje wel eens erg warm...
lol rofl..goed gezien man...idd de kastjes komen bij de ikea vandaan. heb ooit andere gezien bij een meubelboer...en die koste 4 keer zo duur....
lol weet jij wel wat een decibel is ikke??? zo uit je hoofd..zonder het op te zoeken op het internet...:+
lol veel mensen volgen meer hun ogen dan hun oren bij het aanschaffen van een stuk audio tegenwoordig. de setjes die je nu in de winkel ziet liggen...
lol het was een hoop geklooi..maar met de hulp van de tipex tornado is het allemaal gelukt..tipex dude bedankt man. [IMG] [IMG] [IMG]
lol yo ikke dude...26 oktober ben ik met een wat vrienden in the gamessyndicate voor een lan gebeuren. cu there....................3)
lol rofl...het wordt eigenlijk eens tijd dat mickeysoft gewoon eff heel nintendo opkoopt...dan gaat sony vanzelf op zijn bek en benne we in een keer...
lol heb je deze set zelf al eens beluisterd??? zoniet...zou ik het zeker eerst eff doen. dan pas kan je zeggen hoe je er zelf over denkt en hoe...
lol klopt...dit is geen digitale amp of receiver of eigenlijk maar ook iets in die buurt. het is gewoon een stereo versterker die er uit ziet als...
lol ik heb em eff voor je opgezocht en ook gevonden. http://caraudiovideosystems.com/htddw740.html hier staat ie.....wel in het zwart maar dit is...
lol je heb her en der gekeken....en dan nog wordt er weer een nieuwe topic over dit onderwerp geopend???????????
Re: Re: lol helemaal gelijk...ik typ ook als een aap..ik schrijF kudt ook nog steeds met dt. alz uw maar begreipd wad ik bedoeldt.
lol eeeeeeeeeeen jawel we hebben een winnaar...................tipex gaat voor de 50 euro... ok robbyboy..........ooit ergens in de 1e of 2e groep...
lol klopt...ook ik heb het geluid van de tv helemaal uit staan. ik heb een hele goeie tv...loewe vitros...maar als tijdens een film deze ook nog...
lol let vooral op de een na laatste zin..... spoken like a tue master himself....dolby digital door je scart rofl8)
wow hee nukan ik je foto's wel zien...gek de eerste keer niet... ok..leuk gedaan calibur..
lool haha jaja ik ga me best doen..zal proberen met mijn wilde fotokunsten er iets mooi van te maken. zal me broer eff bellen of hij eerdaags eff...
lol wat ben je weer eng snel hahahaha.:p