Scheid namen met een komma.
Zeker niet zinloos om je HD DVD speler te gebruiken voor gewone dvd's. a) Hij kan up-scalen (haalt dus meer uit je dvd dan een gewone dvd speler)....
Inderdaad mooi maar ik wil INGAME |:- (niet negatief naar jou toe hoor ;) ) Als Forza 2 echt in feb of de lente uitkomt mogen ze onderhand wel...
http://www.avforums.com is voor mij dé site waar je veel info over de betreffende vragen kunt vinden (ook over andere home cinema gevallen als...
Meeste (betaalbare) plasma's zijn nog 1024x768 volgens mij en modellen 2006 noem ik nog geen "oudere modelen" ;) En zo kan je jezelf ook afvragen...
Daar komt het signaal in eerste instantie op binnen. Dit is de volgorde: Hoofd kabelel komt binnen, coax > HD decoder (of "gewoon" digitale...
Je hebt een digitale tuner en een analoge, als je straks dus overgaat op digitaal kun je dus je pip gebruikten (als je de coax kabel ook nog...
Ik heb hem de eerste 200 uur altijd op mild gezet (contrast en helderheid dus niet boven de 50). Alleen af en toe als ik een film keek zette ik hem...
Heeejjjjj, eindelijk iemand \o/ \o/ Ik heb deze tv een maand of wat geleden zitten pushen hier op het forum :] (zelf heb ik de LG42PC1RR) en...
Het is alweer 5 dagen geleden dat er gepost in deze thread die tot kort voor de release van de PS3 toch erg levendig was.... Zijn er eigenlijk nog...
Jammer genoeg sla je de spijker op zn kop.... :'| Afwachten en let's see. Ach, mocht het er niet van komen dan zit ik zowieso op het net wel de...
Ik ben ook zo'n dude die er niet teveel moeite voor wil doen \o/
Dat is dus ook niet helemaal zeker (het dik gedrukte), ik citeer even uit jouw link naar Bungie.net If you don’t get selected through either of...
Die gasten van Bungie zijn coole gasten, door hun benadering van de fans ben ik ......... fan........ :o
Stiekem wil ik toch wel mee doen aan die beta en zal het voor mij een reden zijn om CD aan te schaffen (laatste maanden komen leuke filmpjes online)....
Okay mensen, het is officieel.... Jan. 3, 2007 Microsoft Announces Two Additional Paths of Entry to “Halo 3” Multiplayer Beta Gamers are...
Dat zal zeker het geval zijn daar ja :) Ik hoor er weinig goede verhalen over. Ik denk dat het slim is om af te wachten bij welke winkel je het...
Wat hij zegt!
Dan mis je hét pronkstuk voor je nieuwe HD DVD speler. De speler alleen is al dik 200 Euri waard (lees de revies en ervaringen over heel het internet...
Yep, maar hij is vandaag al meteen verkocht... (ik weet niet of jij die gast was die ook belde...?) Ik ga hem nu van Speurders en Marktplaats halen.
UPS