Scheid namen met een komma.
Van elke Street Crime krijg je een oproep om er naartoe te rijden, beantwoord je deze met (A) dan wordt het poppetje op de map wit. Maar negeer je de...
Die actie van Davids op 01:14 _O_.
Lekkerrrrr. *)
Ah dat is morgen alweer he, nice! Maar ik denk rond 11 uur, rond die koers komen de meeste dingen online op XBL,
Haha fucking Strijp-S inderdaad, nice man daar moet ik geregeld werken (KWS). Echt een project waar je aan kan blijven bouwen, maar als het allemaal...
Staan er geen contacten op de simkaart opgeslagen?
Niet bij Doubt. :)
Ziet er echt dik uit, gaaf shirt!
Da's een goeie, maar ik weet het antwoord niet omdat ik hem niet jailbreak. Maar uhm je kan denk ik wel gewoon de back-up file knippen en ergens op...
Zoveel wordt er toch niet gecontroleerd? En daarnaast kun jij het werk weigeren, als je het niet 'veilig' genoeg vindt omdat je dat certificaat niet...
Naast het speurwerk zit er zeker voldoende actie in, denk hierbij aan achtervolgingen, shootouts in warenhuizen etc. Daarnaast heb je ook de...
Bepaalde soorten ammo zijn ook effectiever tegen Big Daddy's, maar welke dat precies zijn weet ik al niet meer. :9 Anders even op x360a.org...
Dat dacht ik ook.
Naarmate je verder komt kun je ook slots kopen Willem, zodat je dus meer van die Tonics kunt gebruiken. :) Bij Bioshock doorzocht ik altijd echt elk...
nvm verkeerd gelezen.
Met E&M kun je veel kanten op en met N&G kun je veel kanten op. En je moet je niet blindstaren op dat je met het ene profiel meer 'kanten' opkan...
Tip: verleg je budget naar ~€350-400, dan heb je zoveel meer keus.
Ik las net even wat rond en toen kwam ik dit tegen: Is een reactie van 22 juni, dus recent.
Zou lelijk zijn als die van donderdag een refurished model (niet nieuw) is en dat gewoon je nieuwe iPhone zou zijn. :9 Maar ik denk dat ze die van...
Ik vind juist de 1e de mooiere, al mist hij inderdaad wel een beetje sfeer. Denk dat hij er beter uitzag als je hem dichter bij de grond had genomen.