Scheid namen met een komma.
Gast... Haal die Disc uit je Xbox, breek hem door, en speel NOOIT meer BC2. Ik heb zo'n ontzettende tyfus hekel aan snipe-campers. En dan niet alleen...
Team Kill betekent een Team maat afschieten. Dat kan niet op core, alleen op hardcore.
Maar het is wel een érg mooie naam he...
Lol, toch wel weer even wennen, nieuwe maps. Ik ken de meeste nu wel aardig, maar ik heb af en toe nog steeds dat ik gewoon compleet de verkeerde...
Als je de nieuwe Dashboard update hebt kun je ook een 4/8Gig USB stickje gebruiken om de update op te zetten. Bespaart een hoop kosten. Trouwens,...
Ik heb hem gedownload via dat berichtje wat je kreeg als je de MP opstartte na de update.
Die update zou het inderdaad kunnen zijn. Als je daar geen automatisch berichtje van krijgt: Dashboard > System Settings > Memory > (Y) > Clear...
Met welke leeftijd heb je je Live account geregistreerd? Want als dat onder de 18 is kan EA nog wel eens moeilijk gaan doen. Also, iemand, nu, BC2,...
Fuck yeah, net ff een VIP code voor 1.75 euro gekocht :thumbsup:
...:{
Gewoon een andere browser downloaden lijkt me. Google Chrome is echt een aanrader.
Waar wordt die squad play attitude eigenlijk op gebaseerd? Want ik vind het raar dat dat bij mij maar 58% is. Zover ik weet ben ik toch altijd best...
Nee joh, 1000+ topics zijn gaaf. 3)
Whoo, voice of holland. Een vriend van me zat laatst in dat programma. Hij was de gitarist bij het huiskamer concert van anne.:9
Vanzelfsprekend ja. Als ik nou enige ervaring had met programmeren had ik er graag eentje voor je ontworpen :+.
Mijn uber stats3) [img] :+
@dat ontwikkelingshulp gedoe: Het is niet alleen corruptie wat er voor zorgt dat het geld niet bij de mensen komt. Ik ben ooit 2 weken in Congo...
Tuurlijk wel. Mirik geeft vast wel genoeg om zijn trouwe community dat hij deze informatie met ons wil delen.3)
Tof. Het was zelfs op mijn oude account, dus aan die cache had ik sowieso niks meer:9. Ik zal die map maar eens regelmatig gaan legen dan op mijn...
Dat zei iedereen op de rest van het internet ook al.:+ Maar zij hadden het alleen over .tmp bestanden, en bij mij stonden er ook .exe in, dus ik wou...