Scheid namen met een komma.
Ja maar als je vooraf wilt weten of iets beter wordt is het heel lastig om vooruit te komen. Je zou zo'n stelsel kunnen toetsen door kleinschalige...
Nou, volgens mij ligt het ietsje gecompliceerder.
Ja klopt maar waarom zou je dat willen? Voor mij is het geen argument om te blijven bij de huidige vorm waar zoiets aantonen net zo lastig is.
Volgens mij is daar allemaal wel iets op te verzinnen. Je kunt voor wijzigingen van de grondwet een referendum vereisen waarnaar de toegang niet...
Vertegenwoordigers van verschillende ministeries kunnen worden gekozen door mensen wier kennis aantoonbaar afdoende is om een weloverwogen stem op...
Examens om te stemrecht te krijgen op bepaalde beslissingen is toch wel haalbaar? En om te checken wat werkt zou je een dialectisch model kunnen...
Lol hopsin is irritant maar ik luister deze dagen delasean champagne lane, geweldig. Probeer smoov g ii om te checken of je moeite waard is
Haha nee man zijn eerste album was sowieso nog in video tijdperk, en hij kan wel singles maken maar geen albums, daarom sloeg hij aan (en dre en...
The Game heeft nooit iets goeds gedaan. Documentary viel op omdat er in die periode alleen maar slechte hiphop in de mainstream terechtkwam.
Maar wiki geeft daar alleen particuliere voorbeelden en een paar tendentieuze suggesties om de overheid daarbij te betrekken. Wat de overwegingen...
@L.A. ksa overheid faciliteert terroristen niet, kan me althans niet voorstellen. Wel zijn er liefdadigheidsinstellingen met extreem rijke saudi...
Serieus? Wat een faal!
Ik ben wel benieuwd naar die torie van yellow.
Vandaag ook 1 binnengekregen. Samsung whatever 55 inch. Wat een pracht, dat HD, als je van 720 komt.
Niet schokkend. Ik vind mijn besef van goed en kwaad ook superieur aan wetgeving. Er is bovendien een flink verschil tussen fundamentalisme en...
This shit sound crazy :confused:
Hoe goed heb jij die peilingen onderzocht? Welke twee doel je specifiek op? Linkjes?
Ik bedoelde met meer lokaal inderdaad meer in de omgeving van de probleemgebieden.
Grotendeels eens, alleen denk ik niet dat het een ethische grondslag heeft. Nu pas wordt er echt geld beschikbaar gemaakt, omdat toen die noodzaak er...
Vind je het zo spitsvondig? Drie problemen zegt ie. Beetje de christelijke moraal nationaal-utilistisch benaderen, niet heel vindingrijk. En dan doen...