Scheid namen met een komma.
Nee, ik heb gewoon niks te vertellen. Ik kom een stream binnen om het te kijken, niet om slap te lullen. Als ik een vraag oid had zou ik het best wel...
Natuurlijk! Alleen voor de PS4 zou ik het niet kopen.
Ik was niet ingelogd! En het schijnt dat ik niet kan spreken, dus daar heb ik me aan te houden. :+
Hey, mijn PC herkent de DS4 opeens als 'Wireless Controller'. [IMG]
Schijnt wel een aardige game te zijn. :p En NFS wat doe je me nou weer aan. Ben ik bezig aan een lekkere race, crash ik (hey, ik ben het...). Kan...
Zeker weten. :)
Dat was ik! :+
Dat was ik volgens mij, en ik vind het nog steeds gek. :+
Ja weet ik veel, jij bent van 360 naar PS4 gegaan dus ik dacht hoopte dat het een universeel aboo zou zijn. :+
Maar wel vreemd dat ik specifiek die van Rickk constant goed kan zien (iig de Knack content) en van de rest niet. Misschien is dat omdat Sony weet...
Hoezo? En; het Premium abbo... kan ik ook de PC versie nemen en op de PS4 de voordelen hebben? (link)
Als je content gaat delen heeft de PS4 het altijd over Facebook instellingen, niet over hoe de content zichtbaar is bij What's New. Hoe dan ook, ik...
Eerste ronde had ik er nog per ongeluk op gestemd. 8) Impuls klik. 2e ronde ben ik er ver van uit de buurt gebleven. :+
Battlefield Bad Company, Bad Company 2, Battlefield 3 en Battlefield 4? :+
Waarom kan ik geen media van anderen bekijken? :( Bij het What's New gedeelte kan ik mijn eigen filmpjes/screens zien + die van Rickk, maar alle...
Hm, zijn er misschien sites die Premium codes verkopen? Of is dat echt alleen direct uit de Store/Marketplace te kopen? Via de PS Store kun je...
Oh ok, ik heb blijkbaar de gewone editie. Enig idee hoe duur de DLC gaat zijn? Ik heb wel zin in Air Superiority. :p
Die China Rising DLC... is die ook los te halen? Ik zag laatst in de store staan dat ie 'gratis' was, maar dat zal alleen zijn geweest icm Premium....
2 van mijn games. Meer later. NBA 2K14: + Zo moeilijk, gezien dit mijn eerste NBA game is sinds Live 06. En de enige reden dat ik die game een...