Scheid namen met een komma.
Meh. Mooie beboste vlaktes / heuvels > donkere kerkers / grotten.
Wat is er vandaag in de aanbieding?
Uitgever: Microsoft? :+ Dat is toch 2K Games? Maar ik verwacht dat het wel goed komt met die county en zo, waar je lekker door kan rond banjeren....
Damn, als het toch in San Andreas zou afspelen... Ik zie nu al een missiereeks voor me: Fear And Loathing In Las Venturas. :D GTA V, Rated AO, for...
Ja dat is inderdaad niet realistisch en past dus niet bij GTA (IV). Ik vond dat met die parkeerplaatsen wel een leuk systeem. Maar een huis met een...
Ik hoop dat er car tuning in zit. :D Gewoon Midnight Club in GTA verwerken. Maar dan moeten ze eindelijk iets doen aan dat schijt garage systeem....
Ok als jij het zegt dan geloof ik het.
Het is natuurlijk leuk om nieuws over een nieuwe GTA te lezen, maar ik denk dat iedereen dit ongeveer wel had kunnen bedenken. Natuurlijk zijn ze aan...
[img] [spoiler]
Damn.
Die Lara Croft game leek me best vet hoor. :o Vanaf wanneer is dit?
Waar blijft episode 13?
En dat is natuurlijk 10 kilo droge spiermassa. Want je klinkt namelijk verdacht veel als Ashavan. En ongeacht dat hij heel sterk was, was het wel een...
WTF geen Lamborghini? :~ Ok dit spel is vanaf nu echt niets meer waard. Afgeschreven. Done. Finito. En voor de rest zitten er echt fucking weinig...
Ok pine, dit gaat echt te ver. Een avatar nemen van een half naakte man, als man zijnde. Of je moet homo zijn, dat kan natuurlijk.
Zusje van 3,5? 8) Jij bent 20. 8)
Jeej, net hier buiten wezen snowboarden! Ik heb toch zeker 4 a 5 meter ver gesprongen. :+
Als je goede front speakers hebt heb je ook echt geen subwoofer nodig. In mijn front speakers zit al zoveel bas dat mijn subwoofer eigenlijk...
Vet! Gefeliciteerd! \o/
Hey we gaan hier niet liggen beledigen ja. :( Ik weet waar je woont! :+