Scheid namen met een komma.
Een kleine co-op lijkt me opzich wel vet als het een beetje goed wordt uitgewerkt!
Voor het eerst in m'n leven ben ik zowaar op koers. Vanavond dus zeker tijd.
Afellay zegt echt vrijwel altijd af bij oefeninterlands. Bij PSV was het niet anders.
Feit is dat wij voor de aanvallende mid-positie zat opties hebben die gelijkwaardig of beter zijn dan Wijnaldum.
Theo Janssen is al helemaal een drama. Zag laatst nog een foto van hem in de PC Hooftstraat, rokend(dankzij uitmuntend speurwerk van het AD). Die man...
Moet ie wel eerst verlengen. ;)
Nee, bezig voor m'n studie. Afhankelijk daarvan kan ik ergens vanavond nog wel online komen. Hebben jullie trouwens nog geoefend met jullie teams?...
Ik denk toch niet dat het door de omgeving van Ajax kwam dat hij zich zo misdroeg. Dat heeft hij compleet aan zichzelf te danken. Bij AZ was het niet...
Een playertje die man, terwijl hij haar in de uitzendingen continu afkraakt. _O- Yolanthe blijft wel echt een mooie vrouw zeg.
Het zal je vader maar zijn... Al zal dat kindje daarachter vermoedelijk zijn zoon zijn.. _O-
Nee Oss is al gepromoveerd.
Copa binnen. Aww yeah! Van de wedstrijden die ik heb gezien denk ik dat deze het eerste halen: Zekerheidjes: - Denswil(centrale verdediger), dit is...
Zo speelt VVV al een hele tijd hoor Gforce. Zwolle vind ik juist leuk positiespel spelen, eerste wedstrijd tegen VVV waren ze ook veel beter, meer...
Hij zei toch ook dat ADO voor 95 % door was. :+ Nu finale Copa Amsterdam op EredivisieLive4 trouwens. Ajax A1 - Botafogo A1. Heb wel een aantal...
Immers: 'Ik had nog niet eens door dat we gewonnen hadden na de gemiste penalty, dacht dat we er nog 1 moesten scoren. Toen ik iedereen zag wegrennen...
Matavz op de lat. Holy shitttt
3-3 Tadic Held die Van Loo, psychologische oorlogsvoering _O-
Falers. _O-
Ik hoop het niet voor hem als ie op 5 % kansen in zet.
Volgens de voetbalwetten gaat ADO nu winnen! :+