Scheid namen met een komma.
Speel je de hele tijd zo uitgezoomd? Zoals je bij pathfinding doc zag? Want ik wil wel mijn units zien en niet allemaal rondjes.
Ik zie me het spel nog kopen in plaats van Just Cause 2. Je maakt me het moeilijk, Zifnap :(. Flowfield Pathfinding Doc 62419
Sha'Nay Nay :D European Release Date Trailer 62413
Al gefixt:+
Freedom Interview 62393 Mid-Air Sabotage Stunt Trailer 62395
Op GT stond 2 maart, maar bij de 'Games of March' zag ik het niet staan, dus wist ik niet wat de datum was. Bedankt voor het vertellen :D.
Enig idee wanneer het spel uitkomt?
Skate + GTA IV voor RE5?
Nope, sorry.
Universal Colossus Trailer 62349 Noah Unit Cannon Trailer 62351 Is de schaal van het gevecht groter of kleiner dan Halo Wars? Ik ben niet echt een...
Erhm, ik wil het liefst Mass Effect 2 (en Dante's Inferno) te verkopen i.v.m. een aankoop in Maart.
Het ziet er best leuk uit. Alleen zover ik heb gelezen, zijn RTS niet zo geweldig op de 360 en lijkt het me moeilijk om grootschalige oorlogen te...
Om Zifnap maar een beetje te helpen, hier zijn aardig wat filmpjes van GameTrailers van Supreme Commander 2. [spoiler] Tijd om ze allemaal maar te...
Ookal gehad ben ik bang :p
Ik ben juist door het gepraat van Modder-Eter en GForce geïnteresseerd geraakt in het spel :o. Het heeft voor mijn gevoel wat weg van oude MMO's die...
Zoals Gakkie zegt, Star Ocean heb ik gevonden. Mass Effect 2 en Dante's Inferno mogen voor 35 euro de deur uit :D. Natuurlijk heb ik ook nog andere...
Het geld is overgemaakt naar desbetreffende bankrekening. Lekker snelle deal :D.
PM wordt nu verstuurd.
:D Is het in goede staat?
Ok, dan hoor ik het van je.