Scheid namen met een komma.
IQ rating: - 45 Equal intelligence with: Visstick Fuck, jij loopt echt een beetje ons forum te verneuken. Ga lekker spammen op jullie fanboy PS2...
ik denk niet dat dino's in hal wel zo leuk zouden zijn...ze waren bedoeld als neutrale 'schietschijven' :D
wil je dood man?????? die gast zit bij XBW Secret Service! 8) 8) 8) Ik zou maar geregeld uit het raam kijken Blaauw...voor je het weet wordt je...
mjah...vrijwel elk spel heeft drie of meer moelijkheidsgraden. Halo easy: lekker doorheen raggen normal: zwaardelites dollen! Heroic: Don't be in...
misschien is het een Easter Egg..de Guardians waren de dinosaurussen die eerder gepland waren voor Halo. Ik heb het ook wel es gezien..maar het is...
Many commentators fully expected Microsoft to unveil a revised version of the Xbox hardware at E3, following long-running criticism of the bulky...
ziet het als troost...er zijn toch nog zat andere bands, bedoelt hij (lees: zou hij moeten bedoelen)
hangt van je televisie af..je Xbox/.burnout selecteert het...breedbeeld tv vertical, klein tv horizontaal ofzo. Hij is wel lachen, lekker racen en...
zommer 2002. een zonnige dag in juli. Temperatuur: 27 graden Temperatuur zolder: 30 graden. Al zwetende zat ik daar te Halo'en met mijn...
ALS...maar wanneer is zo'n game goed? Als je niet fotorealistische GFX wil maar gewoon zo'n surrealistisch Mariolandschap..okay..maar om dan de GFX...
ehr jongens? de Box was bij mij zwart..geen beeld, geen teletekst..terwijl we hem hier in Sneek kunnen ontvangen (volgens hun site) Vanaf gisteren is...
halo en burnout2...gewoon leuke gameplay om even te doen
mario op de gameboy..op reis...als je je verveelt... pacman is soms ook wel lachen om weer eens te spelen, maar ik wil veel liever Halo spelen dan...
hmmz, ben pas abbo dus ik kan het niet echt beoordelen....Maar die Halo2 preview klopte van geen kant! Een Prophet met een Grunt vergelijken...zelfs...
ik ben daarnet keihard afgeslacht samen met 12 mariniers in het level The Silent Cartographer op Legendary..later ging het wel beter maar ik denk...
jah, ik weet niet of ik dat zo leuk zin..die muziek in Halo is echt specifiek per locatie/sfeer/gebeurtenis...tijdens een fragfest hoef ik niet...
AR is de eerste die ik weg gooi...ik gebruik graag pistol en shotgun en plasma rifle...in level 3 en 5 ook de sniper/rocketlauncher.. Een needler is...
jammer dat we nu niet over live Quidditch WorldCup kunnen spelen (Zwerkbal8) ) maar ik heb toch geen live..crappy upload en geen CC....
die Halo2 cover is ook nep, is leuk bijelkaar geplakt van trailer materiaal...Halo2's subtitle is nog nix over bekend.
"We're all gonna die!" "Get to lifepods!" 8) 8) 8) yer, broeikaseffect is niet een probleem. Het warme weer van nu komt door een sterke...