Scheid namen met een komma.
Die van Need for Speed, Battlefield en Contrast zijn via de Share knop. Als je ergens anders iets hebt gezien (een 360 game) was het met een capture...
[IMG] Ik kan niet wachten om erin te beginnen. :+
Dé beste Uncharted game. Mocht van mij veel hoger staan!
Is het ook niet. :+ Geeft goede grip, maar je moet er niet te hard met je nagels in drukken, want dan schraap je de bovenkant van de sticks er zo af....
Bah, Gran Turismo :p Ik ben meer van de arcade racers. Jammer dat de wereld leeg is, maar gelukkig is het wel een mooie lege wereld. :+ En met een...
Bij mij nog niks, maar de stick voelt aan als een een dropje dus ik probeer er voorzichtiger mee om te gaan dan ik normaal doe. Al doe ik normaal...
Zeker. Alleen jammer dat er niet echt veel guides zijn. Daar blijft Truetrophies/Ps3Trophies dan toch weer beter in.
Klopt. :+
Die advisors vind ik altijd zo useless. :p De meeste trophies wat ze me aanraden zijn meestal van games die ik al lang niet meer heb. :+...
WACHT. Is die ook in de aanbieding? Even kijken. :+ edit: Leugenaar, ze hebben Knack niet eens! :p
Ik haat Saturn. Wanneer stoppen ze met die koopjes. Ik ben arm. Kut. :+ Positief: Ik hoef geen game meer te kopen tot maart (infamous). Ik ben...
Ok, mijn probleem is dus niet dat je screenshots naar Facebook moet uploaden. Maar dat je ze een voor een moet uploaden. Als ik er tijdens een...
Man, nu kreeg ik zelfs een trophy wat je pas veel later hoorde te krijgen. _O- Dit is ronduit cheaten. Ik ga me in proberen te houden en de crappy...
December = HP maand. Perfecte timing dus. :D Was de prijs een beetje te doen?
Exotic gecraft [IMG] Jezus wat lelijk. Niet de moeite en het geld waard [IMG] Ik ben arm :'(
Altijd irritant hoe pre-order DLC vaak beter is dan de content die je eigenlijk hoort te hebben op dat punt. Dan komt de twijfel; speel je hoe het...
De beste Ass Creed heeft tenminste de lijst gehaald. Poeh, dat is tenminste iets. :+
Ja, achteraf is het altijd gemakkelijk lullen. :+ Koop eens die total makeover kit. Jij schaamt je voor je sylvari, dat is ook niet de bedoeling! :p
... Dit moet gewoon een grap zijn van Arenanet. :+
[IMG] [IMG] Men vindt het voor de release van een console altijd leuk ende vermakelijk om te discussieren over van alles en nog wat. Behalve de...